Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door ine
Heb je voor die kwark met fruit, vers fruit gebruikt, of heb je het kant en klaar gekocht?
Zelf geef ik het fruithapje altijd los. Het groentehapje meng ik met kwark en ei.
Op 5 honden neem ik dan 400gr groentemix, halve liter kwark en per hond een ei er door (5 stuks dus).
Fruit en groente krijgen ze apart en beiden 1x in de week.
Laatst gewijzigd door ine op di 14 okt 2003, 07:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door angeliquek
hoi

ik had naturel kwark gehaald en apel peertje banaan komkommer walnoten dat alles in de keukenmachine gegooid en toen aan de hond gegeven en toen keek hij mij aan zo van wil je me dood hebben  :'(

groetjes

angeliquek
Door angeliquek
hoi

sparky's menu ziet er morgen als volgt uit

we gaan beginnen met een groente mixje (waarvan ik nu al weet dat ie het lekker vind :-) had hem een beetje gegeven na het pureren) jus lepel dus hoeveel zal dat zijn 2 a 3 eetlepels ofzo hooguit

met daardoor een runderbraadlap geen id hoe zwaar die is nog maar dat zie ik vanzelf wel na het snijden ervan strakkies

daardoor wil ik proberen wat yoghurt te geven al ben ik bang dat ie het dan weer niet eet alhoewel hij wel vlees en de groente lust

ik denk dat ik dit alles op zo'n 180 gram moet gaan houden

aangezien ik ook nog kippenvleugels moet gaan geven voor de bot verhouding en aangezien daar dan ook weer vlees/kip aan zit word het anders misschien wel teveel

en dan toch maar weer kijken hoe hij gaat reageren op fruit zonder kwark dit keer
dus dat zal sinaasappel appel peer worden ff kijken morgen wat de groenteboer nog meer heeft :-)

groetjes

angelique
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door