Heb je al gefietst?
Misschien is het anders handig om haar voor die tijd even goed 'warm' te masseren, dan komt de doorbloeding ook beter op gang.
Gewoon bij de voor - en achterpoten flink wrijven.
Moderator: Lizzy
Helen schreef: . Aan de fiets heeft ze een "blik op oneidig loopje". Ze weet nooit hoe lang we gaan fietsen. Het varieert nl van een uur tot een kwartier. Dus ze loopt economisch.Loopt ze hierbij ook in telgang?
Femke schreef:Aha, goede schoene dus. Ik heb een vouwfiets. Misschien neem ik die wel mee. Dan kan ze goed kijken hoe ze loopt met een beetje tempo over een langer stuk.
Ik moest met Sunday een stukje lopen, langzamer, sneller, naar Dorit toe en van haar af, linksomkeert en rechtsomkeert maken, stoepje op en stoepje af. Dat was het zo'n beetje
(en dat is erg prettig als je verkeerde schoenen aan hebt en al de hele dag door Den Haag en Amsterdam gesjouwd hebt![]()
)
Femke schreef: ik moet zo naar school, ben wel benieuwd of je hond nou in telgang loopt naast de fiets of niet???Nee aan de fiets niet. Dat gaat te hard. Ze telgangt als ze aangelijnd naast me loopt en als ze heel hard heeft gesprint een poosje dan telgangt ze daarna ook een stukje. Om uit te rusten lijkt het wel en daarna draaft ze weer.
Anders lees ik je antwoord vanavond wel
Helen schreef: Nee aan de fiets niet. Dat gaat te hard. Ze telgangt als ze aangelijnd naast me loopt en als ze heel hard heeft gesprint een poosje dan telgangt ze daarna ook een stukje. Om uit te rusten lijkt het wel en daarna draaft ze weer.Nee niet in de zin van dat ik nu weet dat het betekent, ik heb wel verteld dat hij heel snel (in de zin van: al na korte tijd)telgangde en tegenwoordig ook als hij los liep en zonder fiets erbij. Later stelde ze me nog een vraag erover.
Heb je aan DOrit gevraagd over het telgangen van Sunday?
crutz schreef: hier die vrouw met die herdersHahaha van de meeste weet ik de echte naam wel, van jou blijkbaar niet zo 1, 2, 3![]()
Femke schreef:staat boven mn onderschrift, is niets geheimzinnigs aan
Hahaha van de meeste weet ik de echte naam wel, van jou blijkbaar niet zo 1, 2, 3![]()
![]()
![]()
Ordell schreef: Sommige honden lopen nu eenmaal vanaf jongs af aan in telgang. Meestal betekent het niets.Ah, da's fijn om te horen. Al doet Balou het niet vaak.
Ordell schreef: Sommige honden lopen nu eenmaal vanaf jongs af aan in telgang. Meestal betekent het niets.Sunday ging ineens veel vaker telgangen vandaar dat ik het vroeg.