Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
Dat klinkt toch wel erg naar kennelhoest. Idd alsof ze iets uit hun keel kwijt moeten met een geluid als een verkouden zeehond.
Kennelhoest is ook een soort verzamelnaam, net als verkoudheid en griep bij mensen. Het beschrijft de verschijnselen maar kan door verschillende organismen en combinaties van organismen veroorzaakt worden, zowel bacterien als virussen. Dus wie weet is er toch wel zoiets op Curacao.
Door herder_lover
hij klinkt dus niet als een verkouden zeehond. Eigenlijk is het ook niet echt hoesten maar meer schrapen. Maar ik heb al een idee van iemand van hier mogen ontvangen: longworm, dat had Brandy waarschijnlijk ook ene heeft een injectie gekregen en na een paar dagen was het over bij haar, dus ik ga van de week eens met Saiko naar de DA en ook een prik halen...

en nee kennelhoest is er niet op Curaçao ;D
Door crutz
herder_lover schreef: hij klinkt dus niet als een verkouden zeehond. Eigenlijk is het ook niet echt hoesten maar meer schrapen. Maar ik heb al een idee van iemand van hier mogen ontvangen: longworm, dat had Brandy waarschijnlijk ook ene heeft een injectie gekregen en na een paar dagen was het over bij haar, dus ik ga van de week eens met Saiko naar de DA en ook een prik halen...

en nee kennelhoest is er niet op Curaçao ;D
hoop dat ie er in elkgeval snel vanaf is en dat t geen blijvende gevolgen heeft, klinkt in elkgeval niet lekker....longworm.....

en hoe is t nu met zn mank lopen...???
Door herder_lover
dat mank lopen is wel over gelukkig.
Ik ga van de week als ik kan (zit midden in een verbouwing) wel langs en haal die prik en laat gelijk ff kijken naar zijn hoofd, daar zit nl een plekje dat niet dicht wil. Misschien een exzeem of schimmeltje. Ik laat dan gelijk ff een kweek nemen en dan weten we dat ook weer.
;D

ow wat een zorgen ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door