Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Door 202spots
[quote="Lizzy"]
Ik vind het zo maf joh. Mijn honden krijgen al jaren iedere dag groente en poepen werkelijk altijd keurig. Kleine, stevige, vaste, reukloze drolletje. Geven jullie andere groentes als ik?
[/quote]

Hier ook ELKE dag groentemix...werkt prima.
(Na d'r operatie is Cis OOK weer lekker van de groentemix aan 't eten EN ze vreet ook weer cottage cheese ::))
Door Borke
Overigens krijgt Borke nu met 2x groente per week ook 2 eitjes per week i.p.v. 3. het eitje gaat namelijk altijd door de groentemix, dus het effect komt wellicht ook deels doordat hij minder ei krijgt?

Iedere dag groente geven lijkt mij lastig. Borke eet 2x per dag met een totale dagportie van 500 gram en als ik daar iedere dag groente met wat spiervlees bij doe, dan kan ik hem niet veel meer geven. De porties zijn al onhandig klein vind ik.
[quote="Lizzy"]
Ik vind het zo maf joh. Mijn honden krijgen al jaren iedere dag groente en poepen werkelijk altijd keurig. Kleine, stevige, vaste, reukloze drolletje. Geven jullie andere groentes als ik?
[/quote]
Toevallig geef ik nu weer sinds kort iedere dag een beetje groentes en de ontlasting is weer perfect. Kai zijn vacht is ook niet meer zo vet en dof, dus ik ben weer helemaal voor groentes.
Even voor de duidelijkheid, ik gaf de laatste tijd 1 of 2 keer in de week (veel) groentes en dan was de ontlasting ook niet goed. :-\
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door