Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ine
Ik denk dat dit net als met chocolade is, de ene hond kan er ziek van worden, zelfs aan doodgaan (is hier al met een hond van een bpl-id gebeurd helaas) en de ander heeft er nauwelijks of geen last van!
Van te voren weet je niet, in welke categorie je hond valt!
Het blijft dus altijd opletten en de adviezen zijn dan ook niet helemaal goed, om te zeggen, dat er weinig aan de hand is!
Volgende keer zullen we daar wel goed op moeten letten! Niet om paniek te zaaien, maar stel je voor, dat deze hond nu wel doodziek was geworden?

Jasmijn, hoe is het nu met de hond?
Laatst gewijzigd door Ine op ma 30 jan 2006, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jasmijn
hond leeft nog ;D en heeft vanochten wat kippen hartjes op( had gister nix gegeven dus ze had honger ) , drinken houd ze goed binnen en ze heeft gisteravond nog een keer gespugt :-X maar dat is nu over ;D
ze heeft ook leker gespeelt met een anderen hond en voeld zich prima ;D
wel heeft ze een beetje dunnen poet maar niet echt heel erg ;D
dus je kunt zeggen dat ze het heeft overleeft ;D ;)
Door Laura2004
jasmijn schreef: hond leeft nog ;D en heeft vanochten wat kippen hartjes op( had gister nix gegeven dus ze had honger ) , drinken houd ze goed binnen en ze heeft gisteravond nog een keer gespugt :-X maar dat is nu over ;D
Gelukkig! ;D
Door 202spots
Net in me glazen ball gezien dat rauwe hartjes niet goed zijn op nuchter maag....
maag van slag af na spugen en moet iets hebben wat licht verteerbaar is.....
hartje (orgaan) veroorzaakt ook dunnere poep. :-\

Maar toch fijn dat je hond ok is
Door Laura2004
202Spots schreef: Net in me glazen ball gezien dat rauwe hartjes niet goed zijn op nuchter maag....
Handig zo'n bol! ;) Dat wist ik trouwens ook niet dat hartjes niet goed zijn op een nuchtere maag. Maar ja, ik geef het ook meestal in combinatie met botten.
Door 202spots
Laura2004 schreef: Handig zo'n bol! ;) Dat wist ik trouwens ook niet dat hartjes niet goed zijn op een nuchtere maag. Maar ja, ik geef het ook meestal in combinatie met botten.
Glazen ball zeg" nadat de hond gespuug heeft en dan als eerste maaltijd orgaan geven in lege maag is geen goed idee".
Wanneer je hond niet gespuugd heeft is 't misschien wel ok of net als je al doet, samen met iets anders.
;)
Door Jolly
jasmijn schreef: hond leeft nog ;D en heeft vanochten wat kippen hartjes op( had gister nix gegeven dus ze had honger ) , drinken houd ze goed binnen en ze heeft gisteravond nog een keer gespugt :-X maar dat is nu over ;D
let wel op, ze heeft het nu 1 keer gedaan en zeer waarschijnlijk vond ze het lekker ook, dus een volgende keer zit er dik in dat ze het weer doet.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door