- do 08 dec 2005, 12:57
Ik heb ze allemaal eens even vergeleken. En Glucobest bevat zelfs meer Glucosamine als die van De Groene Os!
Die van Ortovitaal bevatten geloof ik even veel Glucosamine als die van De Groene Os.
Maar helemaal exact kan je het volgens mij nooit weten want er is geloof ik weer iets in de puurheid van die produckten (beetje lomp uitgedrukt, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik)
Maar de prijzen WOW. Ze hebben geen grootverpakkingen waardoor je goedkoper uit bent. Ik betaal 70 of 80 euro voor een kilo verpakking... Heb ik ook wel nodig met mijn paard...
Het is overigens alweer lang geleden dat hij zei dat die van De Groene Os de beste was. Ik gebruik dit namelijk al uhhh volgens mij een jaar of 7. Ik heb zelfs dierenartsen van het bestaan op de hoogte gebracht omdat veel van mijn klanten honden met artrose hebben en de meest belachelijke troep mee kregen. Inmiddels wordt het duidelijk al wat meer gebruikt dan de tijd dat ik me erin verdiept heb.
Hij zei toen overigens niet dat De Groene Os de enige was die goed was, maar in zijn ogen wel de beste (qua puurheid en hoeveelheid). Hij waarschuwde er vooral voor, dat de Glucosamine die je voor mensen kan halen hele andere doseringen hebben, omdat dat aan strenge eisen moet voldoen en dus aan de voorzichtige kant zitten.
De eigenaar van De Groene Os zei overigens niet dat Eric Laarakker met de productie iets te maken had. Maar daar heb ik ook niet naar gevraagd. Toen ik hem vertelde hoe of wat begon hij uit zich zelf te vertellen. En vertelde dus dat hij contact had met veel veeartsen en dat op dat punt je het dus wel kon zien als een soort van samenwerkingsverband. Maar op de vraag of Eric er op een of andere manier een groter aandeel in had zei hij nee.
Op zich zou het me niet verbazen, want hij is wel een voorloper geweest op dit soort dingen...