Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mevroi Kruim
Als er bij mij over het eten gemutst wordt dan haal ik het weg en krijgen ze een of twee dagen niks. En daarna een klein beetje van iets dat ze heeeel lekker vinden, en dan het vieze eten ;D ;D ;D Dat was een tip van Eliasen en bij die van mij werkt het perfect.
Had ik vroeger met de kinderen ook moeten doen 8) 8) ;D
Door Syllie
Hier een hond die muts ontzettend met lamslever, zo van ja daag dat ga ik niet eten. Nu snij ik het in stukken en giet er dan even kokend water overheen, even af laten koelen en madam eet het wel.
Door James
Nou, dat zijn een hoop tips... Daar ga ik maar eens even mee aan de slag. THANKS :D

En ja, ik heb op de leverworst gekeken en daar zit een hoop varken in. Maar loop je ook risico als het inderdaad gekookt is geweest? En is het varkensvlees wat in leverworst zit ook echt gekookt? Lijkt me haast wel omdat het voor mensen is...

Ik heb er helemaal niet naar gekeken omdat ik al maanden mijn kat zijn pilletje voor zijn schildklier geef met leverworst. Je kunt het zo lekker er omheen kneden... En zelfs het pilletje kauwt hij lekker weg ermee...
Door tieneke
James schreef: Nou, dat zijn een hoop tips... Daar ga ik maar eens even mee aan de slag. THANKS :D

En ja, ik heb op de leverworst gekeken en daar zit een hoop varken in. Maar loop je ook risico als het inderdaad gekookt is geweest? En is het varkensvlees wat in leverworst zit ook echt gekookt? Lijkt me haast wel omdat het voor mensen is...

Ik heb er helemaal niet naar gekeken omdat ik al maanden mijn kat zijn pilletje voor zijn schildklier geef met leverworst. Je kunt het zo lekker er omheen kneden... En zelfs het pilletje kauwt hij lekker weg ermee...
Zolang het geen rauw varkensvlees is kan het geen kwaad,gezond is misschien anders....maar als jou kat zijn pilletje hierdoor eet zou ik dat lekker blijven geven ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door