Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Joke H
Vanaf vandaag krijgt hij nu iedere dag wat meer zodat we eind volgende week op 800 zitten.
Ineens het dubbele lijkt me ook niet goed.
Door Femke
Joke H schreef: Vanaf vandaag krijgt hij nu iedere dag wat meer zodat we eind volgende week op 800 zitten.
Ineens het dubbele lijkt me ook niet goed.

als je hond 26 kilo weegt, en nog in de groei is, mag hij volgens mij rustig een kilo per dag eten hoor! Dat je DA dit teveel vindt: heb je er wel bijgezegd dat het om rauwvlees ging? Brokken zijn nl veel geconcentreerder ;)
Door Joke H
Ja de da weet dit.
Sinds ik hem heb zit iedereen,de da ,dsz en zelfs de fokker zei laatst; schraal voeren hoor anders worden Berners heel snel te dik en dan krijg je gewrichtsklachten.
Ik zelf vond al dat hij zo weinig kreeg en zeker nu met vers dat is helemaal een flutbeetje,maar hij krijgt vanaf gisteren meer.
Het is ook zo dat hij graag eet maar niet veel beweegt.
Ik moet hem echt iedere keer opporren voor een wandeling en ook dan gaat hij als hij de kans krijgt telkens liggen.
Wat ik maar wil zeggen hij verbruikt niet veel energie,maar misschien veranderd dit nu ook :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door