Ze hebben het grootste gedeelte van de tijd lekker liggen slapen, ik had carnibest en blik meegenomen maar omdat we ze tussendoor niet wakker wilden maken hebben we ze pas tegen het einde een blikje gevoerd. (toen de gordijntjes eraf gingen ging Flynn brokjes uit de kooi van de buren zitten hengelen

Rumble z'n kleinkinderen hebben het leuk gedaan, Flynn heeft z'n U1 gehaald en Rowan U1 en een nominatie BIS. Ik weet helaas niet precies wat de keurmeester (mw Marien) van Flynn vond want Duncan heeft hem gebracht, van wat ik gezien heb ging het in ieder geval slecht want meneer probeerde al grommende van tafel te komen. Ik stond op dat moment met dEUS bij de keurmeester (mw Daelemans) en dat ging stukken beter, dEUS was relaxt, liet zich lekker knuffelen en heeft zelfs met de vingers van de steward gespeeld, hij kreeg z'n U1 "met genoegen" en een prachtig rapport. 's Middags moesten we nog even terugkomen voor de voorselectie nominatie BIS maar die ging uiteindelijk aan z'n neus voorbij.
Ik ga sowieso naar Haarlem maar twijfel nu of ik als bezoeker of exposant zal gaan, ik denk dat ik dEUS wel meeneem, Flynn laat ik waarschijnlijk thuis, hij is zo'n ontzettend lieve schootzitter en nu kreeg ik een rapport terug met alleen "brommerig'' erop bij opmerkingen, dan is 'ie toch echt niet op z'n plaats, en al helemaal niet bij zo'n ringkeuring.