Of het ongezond is....ik weet het niet en maak me er ook maar niet druk om. Ze hebben wel een sterke maag

Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Ik zal het je heel sterk vertellen Syl: mijn honden weigeren alle bronwaters! Zelfs als ze dorst hebben moeten ze het niet....je hebt bron water en je hebt mineraalwater, in mineraalwater zit van alles aan mineralen.
tieneke schreef: Wij hebben hier leidingwater wat niet overal zo is in Tsjechie,een hoop mensen moeten zich nog steeds behelpen met een bron bij het huis.Das link
Ook bij ons huis ligt een zeer diepe waterput geslagen,het water is zeer helder en schoon,drinken voor onzelf zou(misschien) ook kunnen en zeker voor de honden en paarden is het goed water.
De honden krijgen gewoon leidingwater,de 3 paarden
moeten het doen met dit water wat ze overigens heel lekker vinden.
Achter ons land stroomt het riviertje Lubnik en daar zou ik mijn honden echt niet uit laten drinken....ziet er schoon uit maar van sommige verhalen weten we dat er(illegaal) een komplete septictank in wordt geloosd![]()
conleeuw schreef: ik begin te denken dat honden gewoon geen hoge eise stellen, ik denk dat het een beetje zo gaat:Maakt hier ook niks uit
Dorst - ok drinken - wat ook maar dicht in de buurt is, modderpoel, waterbak, koffie van de baas, zwembadwater- dorst weg, op naar de volgende
![]()
Lizzy schreef: Nou ja, mijn honden vormen daar dus een uitzondering op.... die hebben het liefst vers leidingwater.....rare spikkels