Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Nou we zijn inmiddels een paar maanden verder. We hebben heel veel aanpassingen gedaan en het gaat wel wat beter. Deze avond lagen Raf, Nori en Noodles zelfs bij elkaar. We houden de moed er maar in. En blijven schipperen. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
De knoop is doorgehakt. We gaan poes Noodles met veel pijn in ons hart herplaatsen. Er zit geen verbetering in en haar kwaliteit van leven is niet zoals wij dat zouden willen. De heren plassen inmiddels overal in huis en ook dat is niet de bedoeling. De keuze is op Noodles gevallen omdat zij niet met de jongens overweg kan en ook doodsbang is voor Bob. Bob doet haar niks, maar ze vindt honden gewoon echt niet leuk.

Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk

Door Lizzy
hannabelgje schreef: di 17 jun 2025, 09:37 De knoop is doorgehakt. We gaan poes Noodles met veel pijn in ons hart herplaatsen. Er zit geen verbetering in en haar kwaliteit van leven is niet zoals wij dat zouden willen. De heren plassen inmiddels overal in huis en ook dat is niet de bedoeling. De keuze is op Noodles gevallen omdat zij niet met de jongens overweg kan en ook doodsbang is voor Bob. Bob doet haar niks, maar ze vindt honden gewoon echt niet leuk.

Echt rot voor jullie... Maar ik denk dat je er goed aan doet... Sterkte :-* . Ik hoop dat je snel een heel fijn nieuw baasje vindt voor Noodles.
Door dinky89
Klinkt als een goed onderbouwde keuze waarom jullie juist een ander huisje gaan zoeken voor Noodles.

Ik duim dat nu de knoop is doorgehakt er snel een fijn huisje voor Noodles wordt gevonden :-*

Zo naar wanneer je op het punt komt dat herplaatsing de beste keuze lijkt te zijn :'( Wat zal het jullie enorm verdriet doen dat, ondanks alle inzet en liefde, de keuze toch herplaatsing wordt.......

Sterkte!
Door zurca
Pfhoee...wat zal dat een moeilijke beslissing geweest zijn!
Maar wel een juiste beslissing, als het niet gaat dan is dit het beste wat je kunt doen.
Ik hoop dat jullie snel een heel fijn plekje voor haar kunnen vinden.
Sterkte :-*
Door Charlie Angel
Wat een verdrietige beslissing zeg, maar wel het beste als ik zo je stukje lees. Ik hoop dat jullie snel een goed huisje vinden. Sterkte.
Door hannabelgje
We zijn inmiddels in contact met mensen via de fokker van Bento. Goed gesprek gehad vandaag en laten het van beide kanten even bezinken. Ze hebben een hele rustige main coon en ze mag in de toekomst ook buiten in de tuin als ze goed gewend is. Klinkt heel hoopvol.

Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door