Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
Ina schreef: di 15 feb 2022, 23:42 Het is inderdaad een bijzonder platform, zoals Ronald al zo mooi schreef "Lachen, huilen, mopperen, schelden, lief zijn, aardig zijn, helpen, steunen... Maar vooral elkaar in je waarde laten" ..... dat is wat mij altijd weer opvalt en waar ik vrolijk van word.

Een heerlijke bak vol met kennis en altijd iemand die je tip/advies of duwtje in de goede richting kan en wil geven ..... heel bijzonder :)
Zeker heel bijzonder
Door Lizzy
Echt hartstikke leuk om te lezen! Helaas wordt het forum veel minder druk bezocht als toen we 19 jaar geleden begonnen (volgend jaar ons 20 jarige jubileum, niet te geloven toch?!) maar het is wel heel fijn dat het voor sommige mensen toch nog steeds een fijne plek is om te komen! En ik vind het ook nog steeds hartstikke fijn dat we mensen met hun katten/honden kunnen helpen :-*

En wat ik wel eens wonderlijk vind is dat vrijwel niemand weet dat verse voeding voor hond en kat in NL en BE groot geworden is door dit forum! Soms zeg ik wel eens tegen vriendinnen, als we weer eens belachelijk veel geld voor een kaal karkas moeten neertikken "we zijn en onder gegaan aan ons eigen succes" :biggrin2:. Serieus, toen ik 19 jaar geleden dit forum oprichtte waren er nog vele plekken waar we bijv. kipkarkas en pens gratis op konden halen. Waren ze blij dat we het meenamen!
Door Inge en Bono
Helaas wordt het forum veel minder druk bezocht als toen we 19 jaar geleden begonnen 
Ik denk dat dit forum een van de weinige fora is die 19 jaar geleden werd opgericht en nog steeds bestaat. Misschien door minder mensen bezocht, maar nog steeds een heel waardevolle plek voir info en gezelligheid voor heeeeeeeeeeel veel mensen :-*
Dat van die niet meer gratis kipkarkassen en pens is kak :biggrin2: sorry, ik ben daar vast medeverantwoordelijk voor :P
Door Lizzy
Inge en Bono schreef: wo 16 feb 2022, 18:11 Ik denk dat dit forum een van de weinige fora is die 19 jaar geleden werd opgericht en nog steeds bestaat. Misschien door minder mensen bezocht, maar nog steeds een heel waardevolle plek voir info en gezelligheid voor heeeeeeeeeeel veel mensen :-*
Ja, dat is toch geweldig?!?!?!!! Zo'n fantastische club mensen die hier nog steeds graag komt :smitten: :smitten: :smitten:
Dat van die niet meer gratis kipkarkassen en pens is kak :biggrin2: sorry, ik ben daar vast medeverantwoordelijk voor :P
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D hahahahahaha
Door Cindy de Wolf
Inge en Bono schreef: wo 16 feb 2022, 18:11 Ik denk dat dit forum een van de weinige fora is die 19 jaar geleden werd opgericht en nog steeds bestaat. Misschien door minder mensen bezocht, maar nog steeds een heel waardevolle plek voir info en gezelligheid voor heeeeeeeeeeel veel mensen :-*
;D ;D ;D ;D +1 idem voor Ronald zijn opmerking ;)

Volgens mij ook nog het enige forum waar ik nog rond zwerf.

Maar inderdaad de tijd van het land doorrijden voor vleesjes is wel over :-[
Door kiara
Ja de vele lijntjes zijn verleden tijd helaas
Maar ik denk dat de kracht van dit forum is dat de mensen die hierop zitten elkaar ook respecteren.
Tuurlijk heeft ieder ze eigen mening en dat mag ook maar volgens mij word dat met respect voor elkaar altijd wel opgelost.
Dit is ook het enige forum waar ik al zolang lid van ben en ook zal blijven.
Zoveel geleerd en nog steeds leer ik.
En o zo vaak gezegd bv op Facebook als mensen vragen over vers vlees voeding hebben: kijk op Barfplaats ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door