Zie ik daar een Van Teeffelen buffetje????
Kerst versiering inspiratie topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Kerst versiering inspiratie topic
Re: Kerst versiering topic
Ik zou graag alles willen versieren maar mijn depressie en het feit dat ons huis er nog steeds uitziet alsof we het gekraakt hebben houden me tegen........Siberienne schreef: zo 19 dec 2021, 15:40 Topic titel aangepast naar ‘inspiratie topic’: je bent denk ik niet de enige die niet echt staat te stuiteren ...
Wie weet volgend jaar!
Mooi!!!!Anneloog schreef: zo 19 dec 2021, 16:32 Hier geen boom. Maar heb met verschillende groen zoals conifeer, eucalyptus, olijf en goud gespoten asparagus versieringen gemaakt wat ik verder met lampjes en balletjes etc heb aan gekleed. Ook een mooie schaal met amaryllis op tafel gemaakt met alleen wat mos denneappeltjes en stuk wortelhout.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Ziet er ook mooi uit! En die smoeltjes.........Hylos schreef: zo 19 dec 2021, 17:15 Prachtig jullie huis zo, Siberienne!
Ik heb dit jaar onze kamerdennen maar een beetje opgefleurd.![]()
Minimalistisch sfeervol!
Tanna schreef: zo 19 dec 2021, 19:40 Ik zou graag alles willen versieren maar mijn depressie en het feit dat ons huis er nog steeds uitziet alsof we het gekraakt hebben houden me tegen........
Wie weet volgend jaar!
Mooi iedereen, op zijn of haar eigen manier
Hier een kerstboom: En onze Zweedse eland is ook in Kerst-stemming
Hier een kerstboom: En onze Zweedse eland is ook in Kerst-stemming
Dank je wel!
Als het volgend jaar wel lukt en we niet meer in lockdown zijn
Mooi! En de eland is super!Kim_S schreef: zo 19 dec 2021, 19:52 Mooi iedereen, op zijn of haar eigen manier![]()
Hier een kerstboom:
IMG-20211212-WA0004.jpg
En onze Zweedse eland is ook in Kerst-stemming![]()
IMG-20211212-WA0005.jpg
Vind ik super gezellig!Tanna schreef: zo 19 dec 2021, 19:52 Dank je wel!
Als het volgend jaar wel lukt en we niet meer in lockdown zijn![]()
kom je maar een borrel halen! Ik heb genoeg spullen om de hele straat te versieren!
![]()
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Lichtjes! Een schaal met ballen en een snoer lichtjes erinTanna schreef: zo 19 dec 2021, 19:40 Ik zou graag alles willen versieren maar mijn depressie en het feit dat ons huis er nog steeds uitziet alsof we het gekraakt hebben houden me tegen........
Wie weet volgend jaar!
Siberienne schreef: zo 19 dec 2021, 20:09 Lichtjes! Een schaal met ballen en een snoer lichtjes erin![]()
![]()
![]()
De bedoeling was een etalagepop tot kerstboom te transformeren
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ook leuk!Tanna schreef: zo 19 dec 2021, 20:19![]()
![]()
De bedoeling was een etalagepop tot kerstboom te transformeren.
Ik zat wat op Pinterest te kijken naar tuin en crea versieringen en heb nu beeld bij een paspop in dennendracht....
Ik heb zoveel slingers dat ik geen groen nodig zou hebbenSiberienne schreef: zo 19 dec 2021, 21:51 Ook leuk!
Ik zat wat op Pinterest te kijken naar tuin en crea versieringen en heb nu beeld bij een paspop in dennendracht....