Beetje aparte woordspelingAngelique schreef:Gleuf der niks van
Verwacht half oktober!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Verwacht half oktober!
Lieve Koek, zoals ik al eerder in de moderatorhoek heb geschreven aan je: van harte gefeliciteerd met Kwik, Kwek en Kwak!
Over zoiets maak je geen geintje
Over zoiets maak je geen geintje
- Angelique
- 5-sterren

Koek, je neemt je roeping te serieus

SlimKaela schreef:Spoiler alert
Even op google “echo drieling” opzoeken
Koek schrijft nergens dat het haar Kwik, Kwek en Kwak zijn, alleen dat het mogelijk is 
En ze is altijd moe en heeft altijd zin in chocola 
Jaaaaa, 1 april kikker in je bil!
Wel jammer datik zo doorzichtig ben. Ik had het echt zoveel leuker gevonden als jullie er wel allemaal ingestonken waren
In mijn openingspost was overigens ook duidelijk te zien dat het niet mijn echo is. Door de eigenschappen van de afbeelding te bekijken (of alleen maar mn post te quoten), is te zien dat het een upload van een andere website is en dat het uit 2014 komt.
Ik moet trouwens niet aan denken, een drieling erbij. Ik slaap nu al amper en heb geen tijd voor hobby's of sociale dingen doen. Ik voel ook totaal geen behoefte om 6 kinderen te hebben.
Wel jammer datik zo doorzichtig ben. Ik had het echt zoveel leuker gevonden als jullie er wel allemaal ingestonken waren
In mijn openingspost was overigens ook duidelijk te zien dat het niet mijn echo is. Door de eigenschappen van de afbeelding te bekijken (of alleen maar mn post te quoten), is te zien dat het een upload van een andere website is en dat het uit 2014 komt.
Ik moet trouwens niet aan denken, een drieling erbij. Ik slaap nu al amper en heb geen tijd voor hobby's of sociale dingen doen. Ik voel ook totaal geen behoefte om 6 kinderen te hebben.
He gelukkig 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Lizzy schreef:Beetje aparte woordspeling
Haha, gelukkig maar.
Hihi, ik moest al denken aan de familie Anema uit de serie 'een huis vol' die nog een 3e kindje wilden maar een vierling kregen 
- pearlsofpassion
- Moderator
Ik kende zo'n familie, ongeveer toch, in het echt. 2e kindje werden er ook 4.dinky89 schreef:Hihi, ik moest al denken aan de familie Anema uit de serie 'een huis vol' die nog een 3e kindje wilden maar een vierling kregen
Ik zat in de basisschool met 3 van de 4 in de klas (4e was wat minder begaafd en ging naar bijzondere school).
- CindyMayella
- 5-sterren

Oepsdinky89 schreef:Hihi, ik moest al denken aan de familie Anema uit de serie 'een huis vol' die nog een 3e kindje wilden maar een vierling kregen
Overigens, ik weet niet of jullie die serie hebben gekeken, ik kende het in ieder geval niet, maar op, ik dacht nederland 3 (npo 3??), was een serie over een gezin uit Den Haag met 13 kinderen..... de familie Baumgard.... meneer Baumgard, Eugène, is mn collega