Vorige week was hij hier met zijn baasjes en zat toen nog op 600gr, ik had echt het idee dat hij overal eten in zag! Maar toch blijf ik denken, het is niet aan mij om dat te veranderen, dat 4x (nu) 200gr per dag het honger gevoel niet echt weghaalt, maar op een of andere manier aanwakkert. Zijn maagkanteling was halverwege augustus. Hij heeft veel dorst en ik mag, ook direct na zijn eten, hem water geven. Niet te veel, 3cm hoog in zijn bak! Ik spoel de zakjes waar de kvv heeft ingezeten uit met wat water en voeg een klein beetje bij zijn eten om toch wat meer 'vulling' te geven! Is volgens mij hetzelfde als direct na het eten

En na het eten krijg hij de rest en ook dat is direct op! Ik volg mijn gevoel en dat doe ik ook met de wandelingen, ik ben zijn zijn grens en denkvermogen wat wel of niet kan. Officieel ivm met zijn spondylose mag hij per wandeling niet langer dan een kwartier lopen, dan gaat hij 'slepen' , niet 1 keer gezien!
Voor zijn spondylose krijgt hij 1x per dag 1,5 Rimadyl.
image.jpeg (4.04 MiB) 1722 keer bekeken
image.jpeg (4.05 MiB) 1722 keer bekeken
image.jpeg (1.5 MiB) 1722 keer bekeken
Peter en ik hebben al tegen elkaar gezegd dat stel dat onze vrienden iets overkomt en nooit meer terugkomen, dan blijft deze lieverd bij ons!!