Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Angelique
Laura2004 schreef: Ik ben terug van de DA en ze had een beetje koorts en ze heeft volgens de DA een ontsteking. Ook kwam er melk uit haar tepeltje en ik heb me helemaal moeten verdedigen, omdat ik haar niet wil steriliseren. Ik had Ziggy volgens de DA voor de eerste loopsheid al moeten laten steriliseren, want nu heeft ze een hele grote kans op kanker. Ik ben er verder niet op ingegaan, want het is gisteren laat geworden en ik voelde me niet in staat om een heftige discussie te voeren.
Ze heeft een AB kuur gehad en dit bezoekje heeft me weer ff 66 euro gekost. Ik ga echt flink sparen, want ik heb zo'n vermoeden dat Ziggy me heel veel geld gaat kosten. Ik ben met mijn andere honden sinds ik barf nooit bij de DA geweest en met Ziggy zit ik er iedere week :(. Ik baal er wel van hoor. Ik vind een gezonde sterke hond leuker, vooral voor haar vind ik het leuker.

Ik had nog een vraagje aan jullie: Kan het dat Kai (die likt soms aan Ziggy's tepels) de melkklieren heeft gestimuleerd?
Kan goed hoor dat het gelik van Kai die melkgift gestimuleerd heeft. Als het er dan niet uitgehaald wordt heb je zo een infectie.
Wat een bal van een Da om je zo een schuldgevoel aan te willen praten. Je zou eens moeten vragen of je als je alles doet wat hij/zij zegt, of je dan een schriftelijke garantie krijgt dat ze geen kanker krijgt. Eigenlijk vind ik het ronduit hufterig. Onze Chica is ook vrij jong gecastreerd, ze is nu 12 en inderdaad, ze heeft geen mammatumoren, maar de andere tumoren zijn niet meer op 1 hand te tellen.
Als Ziggy zoveel last houd van haar loopsheden dan zou ik toch ook overwegen om haar te laten castreren. Het leven moet wel leuk blijven. Volgende keer kun je nog wat andere dingetjes proberen, maar als het dan weer zo zou gaan zoals het nu gegaan is dan liet ik er wel wat aan doen.

Barfplaats wordt gesponsord door