hoi,
intussen al weer een tijd verder. ik heb de washandjesbehandeling volledig opgegeven want dat bracht totaal geen zoden aan de dijk. het duurt ook heel lang voor ik feedback kreeg van de gedragstherapeut. Die nu voorstelt wat ik al de hele tijd opperde van de katten apart te houden en zo opnieuw te introduceren. Praktisch lijkt me dit een beetje moeilijk want als ik het goed begrijp moet er tegelijkertijd met de 2 poezen iets worden ondernomen en ik ben maar met 1 mens. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen, van de gedragstherapeute kreeg ik geen duidelijk antwoord of instructies. Dit was echt 150 euro weggesmeten geld..
Behalve dan om leuke dingen te doen aan beide zijden van de deur bvb, favoriete eten zetten waar ze dan gelijkertijd kunnen van smullen, favoriete speeltjes en spelletjes, ik kan maar aan 1 kant van de deur tegelijk zijn.
Wordt er zowaar depri van. Intussen werd Pistache (degene die ik moest weg doen) ziek in de opvang, door de stress van met teveel andere katten te zitten en geen eigen plekje, hij werd nu overgeplaatst naar een rustiger opvang waar hij ook buiten kan, maar hij gromt nog steeds naar de andere katten. Ik heb sedert nog niet durven terug bellen omdat ik gewoonweg te bang ben om slecht nieuws te krijgen. Ik wil hem zo graag terug halen. Hier moet toch een oplossing voor zijn.
Dus ten einde raad het net afgeschuimd en ik heb nu het boek "cat detective" besteld van Vicky Halls en "cat vs cat" van Pam Johnsson Benett. Ik probeerde ook nog iets van Jackson Galaxy te vinden maar behalve catification wat over huisinrichting voor de kat gaat niks.
We ploeteren verder.
groetjes