Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Zometeen richting Maastricht om mijn contract te tekenen en een presentatie bij te wonen. Geen idee hoe lang ik erop rijd dus ik vertrek maar belachelijk vroeg en neem mijn ereader mee. Volgende week moet ik ook vier dagen in Maastricht werken. Niet blij mee
Door dinky89
@Buskay: Je bent wel een echte wegpiraat volgens het C.I.J.B. zeg  ;) Maar waar zouden die letters toch voor staan? Want het geld moet je namelijk overmaken aan het C.I.J.B.  ;D

Zo, laatste dagje werken voor de vakantie  :)
Door Kaela
Heel pittig getraind vanmorgen. En nu moet ik nog aan het schoonmaken, want mijn mams komt straks logeren. Gelukkig gisteren al veel gedaan, maar aangezien Oscar net zijn hok onder kotst, heb ik toch iets meer poetswerk dan gehoopt...
Net terug van het tekenen van mijn contract. Blijkt nog minder rooskleurig dan het in eerste instantie was. Geen idee hoe ik de komende maanden mijn rekeningen moet gaan betalen.
Fijn om weer te kunnen gaan werken, maar als ik er financieel nog iets beter van werd dan was dat toch leuk geweest.
Door Mowgli
hannabelgje schreef: Net terug van het tekenen van mijn contract. Blijkt nog minder rooskleurig dan het in eerste instantie was. Geen idee hoe ik de komende maanden mijn rekeningen moet gaan betalen.
Fijn om weer te kunnen gaan werken, maar als ik er financieel nog iets beter van werd dan was dat toch leuk geweest. Afbeelding
Balen Hanna... Ik vind het top dat je de baan evengoed hebt aangenomen!

Krijg je dan minstens nog een bonus voor behaalde doelen (aht, oftewel average handeling time d.w.z. de gemiddelede gespreksduur en de daarbij behorende bewerkingstijd, etc.)? Ik verdien met mijn baan idd ook niet zo veel. Ik heb hem alleen aangenomen omdat ik in ieder geval nog een tweetal bonussen bovenop het standaard salaris krijg, waarvan de bonus voor "vreemde taal" een vast onderdeel is en dus iedere maand standaard wordt uitbetaald. Mijn Duitse collega's krijgen veel minder bonus voor vreemde taal (omdat dat bij hen alleen Engels is, ik krijg meer betaald omdat ik ook Nederlands spreek) en ik moet echt zeggen voor het geld wat zij krijgen had ik werkelijk deze baan niet genomen. Het is echt veel te weinig voor de geleverde prestatie. Het project waarvoor wij werken is echt knudde met een rietje. De opdrachtgever krijgt zijn zaken niet op orde, wij hebben met hele boze klanten te maken, die ons vaak uitschelden, er zijn iedere keer weer problemen die de opdrachtgever niet naar behoren oplost en wij kunnen weinig doen voor de klanten die bellen.

Hopelijk vind je snel een baan waar je in ieder geval genoeg verdient om je rekeningen te kunnen betalen en nog wat overhoudt om te sparen of voor leuke dingen  :-*
Door BusKay
dinky89 schreef: @Buskay: Je bent wel een echte wegpiraat volgens het C.I.J.B. zeg  ;) Maar waar zouden die letters toch voor staan? Want het geld moet je namelijk overmaken aan het C.I.J.B.  ;D

Zo, laatste dagje werken voor de vakantie  :)
Welja... wrijf het maar weer in.... (ben net terug  :()

Als een echte ASO hier heen gereden....

C.I.J.B.: Comité  ..... ..... Bedrog
hannabelgje schreef: Net terug van het tekenen van mijn contract. Blijkt nog minder rooskleurig dan het in eerste instantie was. Geen idee hoe ik de komende maanden mijn rekeningen moet gaan betalen.
Fijn om weer te kunnen gaan werken, maar als ik er financieel nog iets beter van werd dan was dat toch leuk geweest. Afbeelding
Jammer....  >:( >:(
Wellicht in deze tijd van liberalisme zal men snel zeggen dat U boven uw stand leeft en U tevreden moet zijn met deze kruimel???
Door Kaio
Idd een heel gaaf bankkleed  ;D
Maar de bank is dus goedgekeurd  8)

@ Hanna, mooi kl%$e. Je zou er met werken hoe dan ook op vooruit moeten gaan.  :-\ weinig belonend zo.
Hopelijk komt er zo wel iets beters op je pad.
Door eelke
Hartverzakking keer 10. Meneer deed vannacht het laatste rondje, ik lag net op bed. Hoor de voordeur open gaan, hoor meneer gillen'Gijs, GIJS, GIIJJSSS!!!!' ik hoor auto's rijden, ik schiet het bed uit en het enige wat ik snel vond was een veel te klein handdoekje  :-X sprint de straat op, zie in de verte meneer rennen met Joep achter zich aan, en Gijs nog verder, richting de drukke 50 km weg FUCK, snel naar boven, joggingsbroek aan, jas er over, laarzen aan en de straat op, waar meneer in de verte Gijs gelukkig weer te pakken had.

Maar man man, ik dacht dat hij zo onder een auto zou liggen.  :-X :-X :-X einde Gijs.

Hij moest dus nog nodig poepen en is er tussenuit gepiept. Waarom hij daarvoor de hele straat moest uitrennen...ik denk omdat meneer zo boos werd. Hier op t hoekje is nl ook een stukje grond/poepgelegenheid.

Heb er niet goed van geslapen.
Door eelke
BusKay schreef: @ Eelke, Heb je een oude Rolls van Prins Bernhard ofzo?? 1 op 4 is wel errug veul....  :( :(

Hier was het goed toeven.... http://www.marinapark.be  :) :)
Hondvriendelijk en strand op niet al te grote afstand
Verbruik van onze auto bedoel je? Ja da's inderdaad nogal een dorstige;  ;)

Afbeelding

Afbeelding
eelke schreef: Hartverzakking keer 10. Meneer deed vannacht het laatste rondje, ik lag net op bed. Hoor de voordeur open gaan, hoor meneer gillen'Gijs, GIJS, GIIJJSSS!!!!' ik hoor auto's rijden, ik schiet het bed uit en het enige wat ik snel vond was een veel te klein handdoekje  :-X sprint de straat op, zie in de verte meneer rennen met Joep achter zich aan, en Gijs nog verder, richting de drukke 50 km weg FUCK, snel naar boven, joggingsbroek aan, jas er over, laarzen aan en de straat op, waar meneer in de verte Gijs gelukkig weer te pakken had.

Maar man man, ik dacht dat hij zo onder een auto zou liggen.  :-X :-X :-X einde Gijs.

Hij moest dus nog nodig poepen en is er tussenuit gepiept. Waarom hij daarvoor de hele straat moest uitrennen...ik denk omdat meneer zo boos werd. Hier op t hoekje is nl ook een stukje grond/poepgelegenheid.

Heb er niet goed van geslapen.
Kan me er iets bij voorstellen  :-X  (moest wel lachen om je te kleine handdoekje  :biggrin2: )
Door BusKay
eelke schreef: Verbruik van onze auto bedoel je? Ja da's inderdaad nogal een dorstige;  ;)
Tis wel enne fraaie hè....  :) :)

Maar ik ben blij dat die van ons toch 1 op 16 haalt...
eelke schreef: Hartverzakking keer 10. Meneer deed vannacht het laatste rondje, ik lag net op bed.
Je zult ook maar nodig moeten hè!!  ;D ;D Dit houd de spanning erin....  :D :D
Door Fenixjuh
Pfff, verschrikkelijk Eelke...

Ik was vanmorgen weer boos.. Ik wilde heerlijk met de hond zwemmen, maar er waren mensen foto's aan het maken, dan maar eerst lopen en dan zwemmen.. Paar keer met Jacy gezwommen (mensen waren ergens anders foto's aan het maken, was nog een meneer met een Toller retriever op het grasveld aan het spelen) komt er een buitenlandse meneer met een Antalyaanse herder die Jacy al eens heeft geprobeerd op te eten, maar nu nog met een zeer groot (kruising) uitgevallen zwarte labrador.. Oei, wat voelde ik me naakt, alleen een klein dun velletje om straks een gevecht op te breken..  :o :-\
Gelukkig kon ik Jacy weer snel in het water blijven en bleef ik zelf maar even aan de kant, daarna snel kleren aan en wegwezen, man met Toller ging er ook gauw vandoor....  :-\ :nerves:
Ik was blij dat ik van tevoren al gelopen had  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door