Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
hannabelgje schreef: Net terug van het tekenen van mijn contract. Blijkt nog minder rooskleurig dan het in eerste instantie was. Geen idee hoe ik de komende maanden mijn rekeningen moet gaan betalen.Balen Hanna... Ik vind het top dat je de baan evengoed hebt aangenomen!
Fijn om weer te kunnen gaan werken, maar als ik er financieel nog iets beter van werd dan was dat toch leuk geweest.![]()
dinky89 schreef: @Buskay: Je bent wel een echte wegpiraat volgens het C.I.J.B. zegWelja... wrijf het maar weer in.... (ben net terugMaar waar zouden die letters toch voor staan? Want het geld moet je namelijk overmaken aan het C.I.J.B.
Zo, laatste dagje werken voor de vakantie
hannabelgje schreef: Net terug van het tekenen van mijn contract. Blijkt nog minder rooskleurig dan het in eerste instantie was. Geen idee hoe ik de komende maanden mijn rekeningen moet gaan betalen.Jammer....
Fijn om weer te kunnen gaan werken, maar als ik er financieel nog iets beter van werd dan was dat toch leuk geweest.![]()
BusKay schreef: @ Eelke, Heb je een oude Rolls van Prins Bernhard ofzo?? 1 op 4 is wel errug veul....Verbruik van onze auto bedoel je? Ja da's inderdaad nogal een dorstige;![]()
Hier was het goed toeven.... http://www.marinapark.be![]()
Hondvriendelijk en strand op niet al te grote afstand
eelke schreef: Hartverzakking keer 10. Meneer deed vannacht het laatste rondje, ik lag net op bed. Hoor de voordeur open gaan, hoor meneer gillen'Gijs, GIJS, GIIJJSSS!!!!' ik hoor auto's rijden, ik schiet het bed uit en het enige wat ik snel vond was een veel te klein handdoekjeKan me er iets bij voorstellensprint de straat op, zie in de verte meneer rennen met Joep achter zich aan, en Gijs nog verder, richting de drukke 50 km weg FUCK, snel naar boven, joggingsbroek aan, jas er over, laarzen aan en de straat op, waar meneer in de verte Gijs gelukkig weer te pakken had.
Maar man man, ik dacht dat hij zo onder een auto zou liggen.![]()
![]()
einde Gijs.
Hij moest dus nog nodig poepen en is er tussenuit gepiept. Waarom hij daarvoor de hele straat moest uitrennen...ik denk omdat meneer zo boos werd. Hier op t hoekje is nl ook een stukje grond/poepgelegenheid.
Heb er niet goed van geslapen.
eelke schreef: Verbruik van onze auto bedoel je? Ja da's inderdaad nogal een dorstige;Tis wel enne fraaie hè....![]()
eelke schreef: Hartverzakking keer 10. Meneer deed vannacht het laatste rondje, ik lag net op bed.Je zult ook maar nodig moeten hè!!
Hij moest dus nog nodig poepen en is er tussenuit gepiept. Waarom hij daarvoor de hele straat moest uitrennen...ik denk omdat meneer zo boos werd. Hier op t hoekje is nl ook een stukje grond/poepgelegenheid.