Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door yara2013
Ik heb net ook bij oervoer en voedsel overgevoeligheids analyse kit  besteld.  http://www.oervoer.com/voeding-intolera ... -allergie/

Het is op basis van bioresonantie.  Ben benieuwd wat er uit komt.
Misschien kan het me helpen om een 2e diersoort te kiezen na 6 wekenAfbeelding .

Ik ga de gans in elk geval vrijdag halen. Ik heb dan genoeg voor bijna 2 weken en vlees om te drogen.
En als ze het eet bestel ik voor Nog een paar wekenAfbeelding
Door Ligaa
Hope schreef: Nou moet je met een eliminatiedieet natuurlijk niet 8 weken alleen nekken gaan voeren. Want dat lijkt me nou ook niet erg gezond.
Nee dat kan ook niet goed zijn. Dus zeker ook boutjes/karkas bijvoeren, gemalen of ongemalen.
Door May Linn
Gans heeft een vrij bijzondere smaak, 1 van onze 7 honden at dat maar.
Dus zou aanraden met een kleine hoeveelheid te beginnen.

Ik ben wel heel benieuwd of dat gaat werken die test.
Laat je weten of daar wat aan gehad hebt.
Door yara2013
May Linn schreef: Gans heeft een vrij bijzondere smaak, 1 van onze 7 honden at dat maar.
Dus zou aanraden met een kleine hoeveelheid te beginnen.

Ik ben wel heel benieuwd of dat gaat werken die test.
Laat je weten of daar wat aan gehad hebt.
1 op de 7 is wel  heel weinig. Tot nu nu toe eet ze alles.
Alleen de kvv haas van degomeat niet, maar van andere merken wel.
Dus denk dat er misschien iets met die rol was.
Ik ben benieuwd en ik laat het wetenAfbeelding
Door yara2013
Nou yara leek er erg van te genieten! Ik heb wel de poten er nog even afgelaten, want die waren toch wat hard.  Ik kwam er wel doorheen met de snoeischaar  (action), maar koste 3 me wel wat kracht.
Door Lizzy
yara2013 schreef: Nou yara leek er erg van te genieten! Ik heb wel de poten er nog even afgelaten, want die waren toch wat hard.  Ik kwam er wel doorheen met de snoeischaar  (action), maar koste 3 me wel wat kracht.
Ja, op zich is dat niet zo erg maar dat is dan voor de gevorderde hond. Je kunt het laatste harde stuk van de poot eruit peuteren en dan de rest weer geven. Fijn dat het heeft gesmaakt!
Door yara2013
Lizzy schreef: Ja, op zich is dat niet zo erg maar dat is dan voor de gevorderde hond. Je kunt het laatste harde stuk van de poot eruit peuteren en dan de rest weer geven. Fijn dat het heeft gesmaakt!
Ik kijk het de komende dagen even aan zonder de poten. Als ik geen bot in de ontlasting vind geef ik er de volgende keer een poot bij. Dan houd ik m gewoon vast, dan kan ik goed kijken of ze er makkelijk doorheen komt.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door