Dat zou mijn taktiek ook zijn 1 erbij kopen en dan kijken of ik ergens anders een goedkopere optie bij kan scoren

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
sella schreef: Goed zo, voor ideeen, zijn er naast hondengroepen ook groepen voor je eigen dingen te drogen voor eigen gebruik, ik zit er bij eentje, man man wat komen er ernstig lekker dingen voorbijSite??![]()
keetje schreef: Het is prima gelukt, eerst 3 uur op 40 graden en daarna nog 10 uur op 60 graden. Is goed droog, niet zo droog als de hondensnacks maar dat schijnt te komen door de marinade. Ik ga nog wel even op zoek naar andere recepten want ik vond beide versie's wel knap zout. Ik heb de vochtigste gewoon op de silicone matjes van de xenos gedaan, na de eerste 3 uur omgedraaid op de mat, toen nog 3 uur en daarna de mat eronder uit gehaald. Geen gelek en die matjes zijn super veel goedkoper dan de originele. Ik heb ze netjes op maat geknipt en het staat ook nog kek, felgroen.Omgekeerd, neem ik aan? Eerst 3 uur op 60 en daarna 10 uur op 40?Al met al met wat minder zoute marinade voor herhaling vatbaar.
Ik ben blaii met Sedonia.
Nu een ander project zoeken, hondensnacks heb ik voorlopig voldoende, meneer Keetjes is nu voorzien. Misschien gedroogde tomaatjes op olie?
keetje schreef: Site??https://www.facebook.com/groups/815748535118669/![]()