Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
[quote="Sammy1980"]
Nou inderdaad, soms iets te creatief en dan is het niet te nassen  :biggrin2: :P ach weer wat geleerd dan  ;D
[/quote]Ja of het is lekker maar je weet bij god niet meer wat je erin gemikt hebt  ::) ;D
Door zurca
[quote="Martine-Tom"]
Graag gedaan, ik vind hem ook altijd erg leuk om door te bladeren  :)
[/quote]

Nou kijk... ik ben niet zo'n kookwonder en blijf dus meestal "hangen" bij wat ik kan. ::) Zelf lust ik niet veel maar voor mijn vriend kan ik hier misschien eens ideeen opdoen!
Door pike
TMG1961 schreef: Kan maar is me ten eerste teveel werk en ten tweede veel dingen krijg je niet in een persoons verpakkingen, probeer maar bv eens 4 champignons te kopen..lukt niet echt.
e

Geen Turkse supermarkt in de buurt? Ik kan 1 champignon kopen als ik wil. 1 bietje, 1 bataat, 1 handje spinazie, 1 sinaasappel, 1 ui noem maar op. Vrijwel alles wordt hier los verkocht.
Door koekje
Ja, off topic.
Doet me denken aan toen ik net ging barfen en Sien nog een babytje was. Ik kocht bij de dichtstbijzijnde vleesturk 1 kippenvleugel  :biggrin2:
Hij kostte 25 ct  :biggrin2:
Door MarijeEnBoomer
koekje schreef: Ja, off topic.
Doet me denken aan toen ik net ging barfen en Sien nog een babytje was. Ik kocht bij de dichtstbijzijnde vleesturk 1 kippenvleugel  :biggrin2:
Hij kostte 25 ct  :biggrin2:
Nog meer off topic

Meneer M&B gaat regelmatig met z'n broers gegrilde kippenpootjes eten in het winkelcentrum. Toen ik aan het werk was en B met hem mee was heeft ie 1 rauwe ongemarineerde gevraagd  ;D
Kon B lekker mee smikkelen  :)
Door Summerditches
Wat een geweldige site..en wat ik, maar dat is persoonlijk, dan ook nog heel leuk vind is dat hij er totaal niet "budget"uit ziet..hij gaat zeker hier opgeslagen worden.
Ik ben juist gek op eten en de variatie daarin..koop b.v. wekelijks een groente pakket op de markt en verplicht mij zelf dit helemaal te gebruiken wat er ook in zit ..dat zorgt ook voor leuke ideetjes en recepten
Bedankt..
Door Pauline
Theo.... bij jouw reacties schiet me ogenblikkelijk het volgende gezegde door mijn hoofd: Het hoeft niet te smaken als het maar vult!
Door Jantina
Ik denk eens even wat recepten zoeken om van mijn courgette overschot af te komen! :biggrin2:
Maar met alle respect, een paling courgette taart, ga even 2 ons paling halen, ben je 10 euro kwijt hoor! Ik kom ook veel pijnboompitjes, vers geraspte Parmezaanse kaas, zongedroogde tomaatjes etc tegen. Dat zijn nou niet echt budget ingrediënten toch?
Door koekje
Ik vind die van vandaag (?); pannenkoeken met spinazie, er erg budgetvriendelijk uitzien. Vooral door het gebruik van vieze plastieken kaas  :D
Maar voorgebakken pannenkoeken? Die dingen zijn naar verhouding niet alleen duur, die uit de supermarkt (waarnaar wordt gerefereerd) zijn gezoet  ;D

Bahbah.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door