Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Hope
vanaalst schreef: Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

meer dood dan levend....na 3 meiden

en nu happy met zn big mama!
Afbeelding

dus niet enkel succes verhalen.... en we hadden hem daar gelaten om kennis te maken met de meiden...
daar ging t prima.... na 1 dag thuis ook...daarna werd ie bijna opgevreten
Drie meiden na elkaar, of drie meiden tegelijk?
Door me and my boys
na elkaar natuurlijk
we hebben hem eerst laten castreren... daarna naar de opvang.....hem laten wennen met een dame die mee naar huis en t was bal.. en dat nogmaals met 2 andere
Door DebbieV
Jong vrouwtje erbij...

Gelijk nog even een punt, 2 mannen gaan net zo vaak fout als 2 vrouwen... Combi ram / voedster minder dan 10% kans dat fout gaat...

Probleem waardoor het bij de meeste mensen fout gaat is te weinig ruimte. Heb zelf 2 gecastreerde rammen met 2 niet geholpenvoedsters gehad (op latere leeftijd samen gezet) koste me een paar weken... Maar hadden ongeveer 12m2 waar ze altijd losliepen. Kleinere ruimte 5/6 m2 was oorlog... Op grotere ruimte sliepen de rammen de ook samen, kleinere ruimte wilde ze elkaar vermoorden
Door Hope
Hier zitten twee koppels. Ieder koppel heeft 3 m2 ruimte.
Geef ik minder is het na een paar dagen bonje.

En ik haal ze NOOIT uit elkaar. Moet er een naar de dierenarts gaat de ander mee.
Door Parelridder
vanaalst schreef: (...)
meer dood dan levend....na 3 meiden

en nu happy met zn big mama!
Afbeelding

dus niet enkel succes verhalen.... en we hadden hem daar gelaten om kennis te maken met de meiden...
daar ging t prima.... na 1 dag thuis ook...daarna werd ie bijna opgevreten
Jeetje, wat dapper dat je het steeds opnieuw geprobeerd hebt! Ik geloof dat ik het na een 2e ongelukkige match niet meer zou hebben aangedurfd, maar dan was ik (dus hij) die grote rooie misgelopen!!!! Wat een LIEF koppel is dat!
Door K&D
vanaalst schreef: die rooie ;D is nr 4  haar hebben we met 10 weken gehaald

als mini frommeltje met veul te grote oren... :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Konijnenliefde kijkt niet zozeer naar het formaat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door