Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
5 en 3 is echt te oud om als BARF te voeren hoor, dat bot is veuls te hard!
Eerst even door de vleesmolen dan  :biggrin2:
Door bedaan
Oké als ik de andere verhalen hoor dan hou ik deze twee wel. De andere kinderen hier in de straat zijn heel lief en vragen altijd of ze de honden mogen aaien. De bovenbuurkinderen ook. Dus eigenlijk heb ik niks te klagen merk ik.
Door janninneee
uhm ik wil ruilen voor een stel volwassen mannen die de hele dag bier drinken, kei hard met de muziek mee schreeuwen en elke avond met vuurwerk zitten te klooien..
en dat hier 3 deuren verder.. sochtends om 8 uur zitten ze al met hun blikkie bier op het stoepje voor hun deur..
de honden vertrouwen ze voor geen meter.. kindjes wonen hier niet in de straat.
Door zhiva
janninneee schreef: uhm ik wil ruilen voor een stel volwassen mannen die de hele dag bier drinken, kei hard met de muziek mee schreeuwen en elke avond met vuurwerk zitten te klooien..
en dat hier 3 deuren verder.. sochtends om 8 uur zitten ze al met hun blikkie bier op het stoepje voor hun deur..
de honden vertrouwen ze voor geen meter.. kindjes wonen hier niet in de straat.
euh, nee, ik houd de kindjes wel  :-X
Door Lil
Misschien eens een weekje ruilen tegen een hond die de hele dag ligt te keffen in de tuin. Die gaten in een houten schutting van 2 meter hoog springt, zodra je in de tuin zit. O nee, hij doet dat ook al als ik aan de keukentafel zit of in de keuken sta te koken, dat is ook al reden om als een idioot tekeer te gaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door