Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Lizzy schreef: Ik hoorde vandaag voor het eerst van deze operatie, viel echt letterlijk uit mijn stoel. Mensen zijn rare wezens :-X
Officieel heet het "devocaliseren". Het is ook om meerdere redenen (o.a. de medische risico's) al in meerdere Staten verboden.

Mensen zijn idd rare wezens en diegene daar over de plas zijn dan ook nog van mening dat alles maakbaar moet zijn, het liefst zonder moeite. En dan hebben ze wet en arts en ook nog de honden psycholoog achter hun staan, dus wat let ze.
Ik weet dat dit lang geleden gebeurde in de VS, maar dacht dat ze dat inmiddels niet meer deden. Afgrijselijk! Van de katten en fretten weet ik ook, je moet er toch niet aan denken dat je dat allemaal laat doen. Het minst erge is dan nog dat ze reuen laten castreren en tegelijkertijd kunstballen laten plaatsen, zodat de hond er toch nog goed uitziet.............
Weet je wat het meest geweldig is aan de-clauwen, door dat in wezen het eerst kootje van hun tenen word weg gehaald doet het echt verschrikkelijke veel pijn en verrandert ook hun houding.
Door de pijn van de operatie in hun poten doet het naar de kattenbak gaan ook heel veel pijn.

Dus je krijgt dan een kat die nergens op kan springen, overal pist en poept behalven op je kattenbak en vaak ook nog rug en gewichts problemen krijgt  :-X

Maar je bank blijft heel  ::), volledig onder gepist maar heel  :crazy2:

Dat de-bark kenden ik al heel lang, ooit een documentaire gezien over wat Amerikanen allemaal aan hun dieren veranderde.  :-X
Was ook een fokker met dwerg tekkels te zien die al haar honden dat had aan gedaan  >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door