Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Top dat het haar zo goed smaakt.
De eerste opstart is altijd lastig maar als je eenmaal een menu hebt dan is het zo makkelijk, ook om het aan te passen aan wat ze nodig heeft ivm zwangerschap/zoogperiode.
At ze voorheen heel veel ?
Is ze verzadigt na de maaltijd ? omdat je aangeeft dat ze al vrij snel in de keuken staat van vrouwtje heb je nog meer.
En dat koppie op de eerste foto smelt
Jaa goed he dat het zo goed smaakt Arkay! ik ben ook als een kind zo blij  :biggrin2: :biggrin2: Normaal gesproken at ze altijd 1 kilo per dag, maar het is heus wel eens voorgekomen dat ze weleens minder of meer gegeten heeft, maar niet voor een langere periode als een paar dagen..

of ze verzadigd is weet ik niet.. ik denk zelf dat ze nog wel een paar stukjes lust. Ik heb nog kippenvleugels, een sukade lap, en nog wat runderhartjes voor vanavond (sukade 200 gram - hart 100 gr - vleugels 500 gr) de vleugels wilde ik niet allemaal geven vanavond en ze heeft natuurlijk vandaag dus al bijna een kilo op ( nog geen groente mix van 100g) maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze even het eten van een paar dagen inhaalt..
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door