Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Jip is weer helemaal het mannetje vandaag. Wasabi nog niet. Net zijn temp genomen en die was toch netjes 38. Dus ik kijk het nog even aan bij meneer. Geen diarree of braken meer nu dus vanmorgen ook even een bak water bij ze neergezet. Vanavond krijgen ze  een stukje kipfilet.
Net hun eerste maaltijd gegeven. Die bestond uit bio kipfilet en het ging er bij brede heren goed in. Ik heb ze ieder maar 30 gram gegeven en dat vonden ze duidelijk niet grappig. Morgenvroeg krijgen ze wel een grotere portie.  Morgen ook nog een dagje op de kipfilet en dan zoetjes aan weer op het normale voer. Jip at nu in elk geval ook razendsnel.
De heren zijn er weer helemaal. Ze vallen op hun eten aan als wolven.  Jip heeft nog wel twee dagen ab, maar hij gedraagd zich weer als een Jip.
Vandaag mogen ze ook weer naar beneden.  Met hun onzindelijke gedoe moesten ze op hun eigen kamer blijven. Ik durf alleen Zoë haar mand nog niet terug te zetten. Die is afgelopen week twee keer in de was gemoeten.
Fijn dat ze weer beter zijn.
En dat Jip tegen de Baytril kon.  Het is inderdaad geen penicilline dat daar in zit.

Luis is hier ook een paar dagen ziek geweest maar die bleef maar gal overgeven, dus heb ik even moeten dwangvoeren met wat suiker om hem er weer bovenop te krijgen. Toen ik dan 's avonds thuis kwam had hij alweer grote! honger.

Ik hoop dat het Fleur gespaard mag blijven.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door