- ma 06 aug 2012, 20:56
Ze hebben verder op dezelfde dag zalmrug gekregen. De dag ervoor Smuldier, en de dag erna een mix van Degomeat.
Wat een onzin wordt hier weer gesuggereerd zeg, over brok en granen bla bla bla.
Ze vreten hier met gemak hele karkassen, nekken (ook kalkoen), kippenpoten, lamsribben, lamskop, kippenvoetjes enz enz, alles wordt altijd perfect verteerd.
Maar die loopvoetjes van eenden dus niet.
We hebben in de tuin nog een heleboel stukjes gevonden, bloed met stukjes heeeeeel scherp bot met de nagels er nog aan en zelfs stukken van de huid van de voetjes. Dus ja, het waren écht de voetjes die niet werden verteerd.
Straks krijgen ze trouwens lekkere konijnenkarkassen met wat Smuldier en een groentemixje.
Dat ze hier ook wel eens brok krijgen heeft hier totaal niets mee te maken, anders hadden ze vast wel vaker ergens last van denk je ook niet?
Het is niet zo dat ze dit tussen een paar bakken brok door hebben gekregen, integendeel!
Juist tussen de versdagen, omdat ik dat een stuk veiliger vind.
Ipv die achterlijke veroordelingen zou je ook eens eerst vragen kunnen stellen. Wat een kinderen hier af en toe.
Dus als iemand die loopvoetjes wil hebben, gratis af te halen.
Ik ben ervan genezen, ben me kapot geschrokken en hoef ze echt niet meer.
Laatst gewijzigd door Staftime op ma 06 aug 2012, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.