Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Sella schreef: Je mag wat van de pancreas verterings pillen van mijn schatje voor jouw schatje proberen?
Mijn ervaring is dat je best wel heel veel verse pancreas moet voeren wil het goed werken, en dan kom je weer scheef met alle andere orgaan verdelingen.
Die pillen schijnen bijzonder lekkur te zijn.
Ik heb geef ook pancreas ondersteunings pillen. daar mag je ook wel wat van proberen?
Da's lief aangeboden!!  :-*
Ik zal mij eens in de materie verdiepen, want ik neem even aan dat die pillen eigenlijk een ander doel dienen??  :-\
;) Lief van jullie, thanxx!

Het ging heel goed. We stonden in 20 minuten weer buiten.
Yuki heeft Vincristine en Cytosar gekregen, een chemomixje, via een infuus.
(zie voor meer info http://www.yuki.mijnherder.com)

Helaas heeft ie vanmorgen weer kans gehad om aan zijn wond te komen, juist terwijl het zo mooi aan t genezen was.

Nu is hij dus een verkapte Roodkapje voorlopig  :-[ (kapverplichting  :-X).

Heb pillen meegekregen voor de thuischemo...die krijgt hij de 23ste en de 27ste.

Over 19 dagen weer terug  :)
Yuki loopt weer als een draak  :-X
Gammel, mank en traag...

Ik begin te vermoeden dat de prednison een oppeppende en pijnstillende werking bij hem had. Als dat zo is, dan moet ik misschien maar overwegen om hem continu op de pred te zetten  :-\  :-\
Door Sella
Heb ik ook gedaan met mijn vorige hond.
En ja, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat prednison bij gewrichtspijn behoorlijk pijnstillend kan zijn.
Ik heb met mijn vorige hond ook gekozen voor kwaliteit ipv kwantiteit.
Ze heeft het ook nog eens daar 3 jaar mee uitgehouden.
yuki11 schreef: Yuki loopt weer als een draak  :-XGammel, mank en traag...

Ik begin te vermoeden dat de prednison een oppeppende en pijnstillende werking bij hem had. Als dat zo is, dan moet ik misschien maar overwegen om hem continu op de pred te zetten  :-\  :-\
Verdikke, dat is niet de afspraak... :-\  Kan me voorstellen dat de pred dan weer in beeld komt ook al is dat niet optimaal..... :-\ Aan de andere kant, je gaat ook voor kwaliteit ....moeilijke keuzes weer :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door