Het grote babytopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Pauline
- 5-sterren

Re: Het grote babytopic
Sterkte met de laatste loodjes en succes met bevallen Hope. 
Fijn om weer even van je te lezen Marloes :-) Hopelijk komt de kleine er nu vlot uit en ga jij je daarna weer wat beter voelen 
Succes en sterkte in deze laatste periode!
Vroeg me gister nog af hoe het met je zou zijn.Hope schreef:Update van hier![]()
De kleine gaat prima. Ik ben nu bijna 38 weken.
Sinds deze week heb ik veel last van voorweeën, maar het zet steeds niet door. Van mij mag hij/zij komen, het is zwaar. Vooral de nachten, die zijn echt hels. Na een uur zitten/liggen kan ik mijn linkerbeen niet meer bewegen en doet bewegen van mijn rechterbeen in iedere cel van mijn lichaam pijn. Ik kan niet meer zelfstandig omdraaien in bed en ik kan er zonder hulp ook niet meer uit.
Eten gaat nu goed. Ik ben in totaal drie kilo aangekomen dus ik ben erg benieuwd wat er na de bevalling nog van me over zal zijn.
Fijn dat je eindelijk weer kan eten, vervelend dat je het zo zwaar hebt.
Ik hoop echt dat je kleine frummel snel komt zodat je eindelijk kan gaan genieten!
Op dit moment ben ik in het bezit van een tol
Niet alleen draait ze rondjes op haar buik maar ze verplaats zich ook door zich constant om te draaien van rug naar buik en dan weer rug en zo door
Ze schuift vrij vlot met haar armen naar achtere en kan ook al een klein beetje naar voren kruipen
Ben bedhekjes aan het maken zodat ze dadelijk onze bed niet uit kan kruipen, nummer 1 is af nu nog 3 te gaan
Baar ze Hope!
De laatste loodjes Hope. Duimen dat 'het' niet de 40 plus weken in schiet. In ieder geval draaien ze voor een voorspoedige bevalling.
Fijn om even te horen hoe het gaat. Schiet best vaak door mijn hoofd maar om er dan ook naar te vragen
Fijn om even te horen hoe het gaat. Schiet best vaak door mijn hoofd maar om er dan ook naar te vragen
Van mij ook veel sterkte met de laatste loodjes. Ik hoop dat de bevalling voorspoedig verloopt en dat je straks eindelijk echt kunt gaan genieten van jullie kindje.
Toi toi toi Hope!!!
Succes en sterkte hope met de laatste loodjes!
Sterkte met de laatste loodjes en ik wens je een voorspoedige bevalling!
Leuk weer wat van je te lezen Marloes.
Je bent er bijna, komt goed meis.
Sterkte met de bevalling.
Je bent er bijna, komt goed meis.
Sterkte met de bevalling.
Juffrouw lolbroek , 5 maanden inmiddels
smulpaap schreef:Juffrouw lolbroek , 5 maanden inmiddels 20170325_184023.jpg
Ik wil ook een kleinkind!!
Wat een lekker ding! Mooie meid
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Helemaal gemist deze! Ik vraag me bijna dagelijks af hoe het met je gaat en of je niet al geworpen hebt; volgens mijn persoonlijke telling sinds de laatste keer dat we elkaar hebben gesproken moet je nu ongeveer 63 weken zwanger zijn.Hope schreef:Update van hier![]()
De kleine gaat prima. Ik ben nu bijna 38 weken.
Sinds deze week heb ik veel last van voorweeën, maar het zet steeds niet door. Van mij mag hij/zij komen, het is zwaar. Vooral de nachten, die zijn echt hels. Na een uur zitten/liggen kan ik mijn linkerbeen niet meer bewegen en doet bewegen van mijn rechterbeen in iedere cel van mijn lichaam pijn. Ik kan niet meer zelfstandig omdraaien in bed en ik kan er zonder hulp ook niet meer uit.
Eten gaat nu goed. Ik ben in totaal drie kilo aangekomen dus ik ben erg benieuwd wat er na de bevalling nog van me over zal zijn.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

@smulpaap: wat een heerlijk lachebekje!