Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
tja, het komt nooit alleen ::) maar Ine kop op.... onzekerheid is erg frustrerend maar gaat weer over.

Ik hoop op een duidelijke uitslag zodat je weet wat er gaande is en wat je er aan kunt doen.

Sterkte met de ziekenboeg :-*
Door margreet
Nou je kunt wel merken dat ik tegenwoordig alleen maar tijd heb om de bar te bezoeken,want ik lees dit nu pas :-[ :-[ :-[
Ine wat een ellende allemaal en wat vervelend voor Lisa zeg.het is zo'n lekker ding en dan zo veel narigheid.
Ik hoop dat er snel verbetering komt voor jullie.
heel veel sterkte en we denken aan jullie en hopen dat er wat uit het onderzoek komt,zodat er iets aan gedaan kan worden. :-*
Door ine
Gister heeft ze verdeeld over de avond 3 tabletjes Zitac gehad. Vanochtend heeft ze nu 2x een ons vlees op en die zitten er nog in. Ze heeft voor vandaag ook Zitac.
Oh, ik hoop, dat dit het is en dat het dan over een paar dagen over is!
Maar ja, het duurt allemaal al zo'n 6 weken, dus ....... :-\
Door tieneke
Een goed teken toch als het eten erin blijft ;)
Misschien meerdere kleine porties per dag geven om haar toch wat te laten eten?
Hopelijk komt alles weer goed met haar :-*
Door ine
Het eten zit er nog in! ;D
Morgen om 10 uur is de endoscopie, die laat ik gewoon doorgaan. De echo was gratis (het is echt een schat ;)), geen idee, hoeveel het morgen gaat kosten, maar ik wil nu zekerheid hebben, dat er helemaal niets zit!
Door Eidos
Fijn Ine !!!!! Moet morgen tot half 1 werken, maar zal als ik thuis ben gelijk even gaan kijken of er al wat meer bekend is ;). Nogmaals Knuffels voor Lisa en een Extra knuffel voor jou :-* Hopelijk zijn de zieken snel weer op de been !!
Door margreet
Nou wij hopen van harte met jullie mee hoor en ik wens jullie heel veel geluk morgen ,zal in ieder geval om die tijd aan jullie denken :-*
Door ine
Ze krijgt Zitac, dus vermoedelijk werken die, zoals het hoort.
Ze staat zelfs heel afwachtend te kijken, als ik het eten klaarmaak!
Ze krijgt dus weer trek.
Ik heb geen idee, of dat zo hoort, of dat dat een bijwerking is.
Vanaf nu mag ze even niets, want ze krijgt morgen een licht roesje voor die endoscopie.
Ik hoop, dat ik erbij mag zijn! (zal vast wel)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door