Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
Hoi Tieneke
Ik hoop toch zo dat het mee zit morgen en ach..jou nollebakmonster :( wat een gedoe he,was wel een wasbeurtje waard denk ik ;) Sneu en wat een getob :-\
We horen het morgen wel he.
Groetjes en geef jou lieverd een zachte knuffel wil je :D
Door Lizzy
Ben benieuwd naar de uitslag Tieneke! Ik hoop toch wel dat het goed is.... Zit hij nog steeds op Rodi?
Groetjes, Lizzy
Door tieneke
Truus schreef: Hoi Tieneke
Ik hoop toch zo dat het mee zit morgen en ach..jou nollebakmonster :( wat een gedoe he,was wel een wasbeurtje waard denk ik ;) Sneu en wat een getob :-\
We horen het morgen wel he.
Groetjes en geef jou lieverd een zachte knuffel wil je :D
Truus, eerlijk gezegd toen hij door de hurken ging dacht ik :shit! :-X
Het emmertje met warm water had ik binnen enkele seconden al paraat.
Gelukkig bleef hij netjes staan voor zijn reinigingsbeurt.
Laatst gewijzigd door tieneke op wo 11 feb 2004, 00:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Lizzy schreef: Ben benieuwd naar de uitslag Tieneke! Ik hoop toch wel dat het goed is.... Zit hij nog steeds op Rodi?
Groetjes, Lizzy
Hoi Lizzy,Kobus is nu voor de 2e week aan de Carnibest-light.
Van de Rodi bleef hij honger houden,maar hij vondt het wel errug lekker!
Maar er zaten toch weer teveel granen voor hem in.
De diabetes variant is volgens Corine misschien te vet voor hem,dus vandaar deze keus,ook volgens Paul.
Ook zit er in de diabetes weinig pens,dus de kans dat het nollebakmonster ook dit weer niet lust is levensgroot aanwezig.
In de light zit een heel klein percentage gepofte rijst,bij de volgende bestelling zorgt Corine ervoor dat dit er voor Kobus niet inzit!
Da's service ;)
Ook zijn ontlasting is stukken beter,na 1 simpele botmaaltijd had hij iedere keer weer moeite met zijn kanonskogels!
Het enige dat hij nog wel krijgt is lekkere verse vuile ongewassen pens,mammie gaat het eerdaags weer voor hem halen! ;D
En nu maar hopen dat hij morgen goed uit de bus komt,onderhand is hij weer fors gestegen met zijn dagelijkse insuline behoefte.
Ik spuit elke dag 1,4 ml,het lijkt wel of hij meer behoefte heeft nu hij er langer afhankelijk van is.
Iedereen die hem kent zegt dat hij echt heel oud is geworden in enkele maanden tijd.
Hij is gewoon heel erg aan het opraken :'(
Laatst gewijzigd door tieneke op wo 11 feb 2004, 00:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Door tieneke
Vanmorgen om 6.30 was het aantreden geblazen!
Ik hoorde gestommel in de keuken en ging beneden kijken,Kobus stond al te wachten in de keuken.
Het stonk toch een partij naar de stront,ik had nog geen lenzen in, maar zag een grote donkere vlek in de bijkeuken liggen!
Snel naar boven,lenzen in en mijn man uit bed.
Ik wist niet waar ik moest beginnen om te ruimen,echt overal zaten de spetters :-X
Op de vriezer,koelkast,deurpost,wanden,schoenen,klompen en oplaadbaar gereedschap! :P
Na een klein kwartiertje was alles weer schoon en na een bak koffie nog even naar bed gegaan.
Ipv van zijn gewone eten heb ik maar gekookte kip gegeven wat hij heerlijk vondt.
Een kleine 800 gram heeft hij naar binnen gewerkt dus trek heeft hij gelukkig wel.
Verder heeft hij niet meer gepoept,gisteren ook maar 2 keer dun.
Dus hopelijk is het morgen minder,vanavond geef ik voor de zekerheid nog maar een keer gekookte kip.
Het gekke is dat ik hem vanmorgen niet heb horen piepen,volgens mij wordt hij steeds makkelijker nu hij ouder wordt. ;D
Door Lizzy
Hoi Tieneke, OK. Carnibet Light. Wat een service ja, dat de rijst eruit wordt gelaten! Toppie. Maar OK, hij had dus diarree.... en niet zo'n klein beetje ook.... getverdemme! Enig idee hoe het komt?
Groetjes, Lizzy
Door tieneke
Ik zou werkelijk niet weten waarvan Lizzy.
Hij krijgt iedere dag hetzelfde,misschien een buikgriepje?
Er was afgelopen vrijdag wel een klant van mij aan het hek met haar puppie,Kobus blafte nogal tegen Ozzie dus mocht hij er niet bij.
Ozzie was iets aan de diarree,misschien dat het besmettelijk was?
Ik heb de pup geaaid dus..?
Door Truus
He Tieneke hoe is het vandaag gegaan met het prikken en het suikergehalte??????/
Lees dat je weer wat hebt afgezien vanmorgen :-\.
Gedver wat erg en een zorgen zeg, het is elke keer weer wat he. Dus hij eet verder goed.
Geef hem maar een zachte knuffel en....Jomanda Truus zal exstra haar best doen hoor ;) ;D :-*
Door tieneke
Hehe! ik heb nu pas even tijd,stond vannacht tot 1.30 boeketten te draaien.
Vanmorgen mijn wekelijkse bestelling verder afgewerkt,ingepakt en weggebracht.
Fijn die Valentijn ;D
Nou Kobus is gisteravond dus geprikt en zat veel te hoog:23,4.
Normaal is zo rond de 7!
Ik moet hem nu 1,5 per dag gaan spuiten,ja daar baal ik wel van want hij gaat best rap omhoog zo.
Vanmorgen heb ik al iets meer gespoten,morgen dus 1,5 ml,het drinken was iets minder vandaag.
Hij heeft gelukkig nog niet gepoept,een goed teken.
Vanmorgen met eten dacht hij bekijk het maar,met veel moeite heeft hij toch gegeten(niet alles)
Vanavond at hij met iets meer smaak en blaft naar alles wat beweegt!
Dus schijnbaar voelt hij zich al beter,hopelijk knapt hij ook deze keer weer op....de ouwe knar :P
Door Truus
tieneke schreef: Hehe! ik heb nu pas even tijd,stond vannacht tot 1.30 boeketten te draaien.
Vanmorgen mijn wekelijkse bestelling verder afgewerkt,ingepakt en weggebracht.
Fijn die Valentijn ;D
Nou Kobus is gisteravond dus geprikt en zat veel te hoog:23,4.
Normaal is zo rond de 7!
Ik moet hem nu 1,5 per dag gaan spuiten,ja daar baal ik wel van want hij gaat best rap omhoog zo.
Vanmorgen heb ik al iets meer gespoten,morgen dus 1,5 ml,het drinken was iets minder vandaag.
Hij heeft gelukkig nog niet gepoept,een goed teken.
Vanmorgen met eten dacht hij bekijk het maar,met veel moeite heeft hij toch gegeten(niet alles)
Vanavond at hij met iets meer smaak en blaft naar alles wat beweegt!
Dus schijnbaar voelt hij zich al beter,hopelijk knapt hij ook deze keer weer op....de ouwe knar :P
Mmmm Tieneke dus het was veel te hoog :-\ dus weer meer spuiten verdorie, het is wat he.
Fijn dat hij wel eet en van zich laat horen ;)
Tsja...Valentijnsdag ..exstra druk voor jou ja,en maar bossies blommen maken ::). Wat maak jij de mensen toch gelukkig 8) zorg wel voor een bossie voor jezelf he want zo'n lief baasje van het Nollenbakmonster, verdient er zeker een ;D
Groetjes.
Laatst gewijzigd door Truus op do 12 feb 2004, 21:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Paul_Barte
Hoi Tieneke,

Was er enige verklaring voor het feit dat de waarde ineens zo hoog was??
Door tieneke
Paul_Barte schreef: Hoi Tieneke,

Was er enige verklaring voor het feit dat de waarde ineens zo hoog was??
Hoi Paul,nee niet echt!
Het kon aan de alvleesklier liggen,deze zou niet meer functioneren.
Verder blaft hij waaks en bedelt en eet.
Ik ben bang dat hij steeds meer insuline nodig heeft.
Ik zal naast mijn bloemenwinkel nu toch echt een krantenwijk moeten lopen voor Nol ;)
Laatst gewijzigd door tieneke op do 12 feb 2004, 22:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Door Paul_Barte
DE tip van de week is natuurlijk om Nol zelf die krantenwijk te laten lopen ;D....voor wat, hoort wat nietwaar ;)

Tja, kan inderdaad de leeftijd zijn en alle organen gaan slechter functioneren...helaas!!! (that's life)

Het gaat meestal op en neer en jammergenoeg op een gegeven moment meer neer dan op. Het is niet anders.

Och Tieneke zolang Nol er nog schik in heeft en jij het nog kan opbrengen allemaal..........so what ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door