Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Truus
Ivonne schreef: thanks, ik dacht ik zal het toch maar ff melden... als je vanaf februari zo'n beetje er mee bezig bent geweest dat het niet goed ging maar nu wel dan is het ook aardig om dat ff te laten weten niet waar?
Natuurlijk, wij willen ook de goede afloop weten Yvonne!
Fijn hoor!
Door Mayka
Zo, dat werd nu ook wel eens tijd hè, positief nieuws?! Blij dat het nu goed gaat. Een knuffel zal nu wel niet meer zo gewaardeerd worden door Moby, maar hier is ie toch :-*
Door Ivonne
Moby heeft opnieuw blaasgruis en de daarbij behorende blaasontsteking :( ???

Ik schrok me maandag helemaal het hoedje toen ik hem in de mand van Bas zag plassen (de manier waarop, de plaats en het bloed in de urine).

Dus DA maar weer gebeld en gister naar toe geweest. Hij barst weer van de struvietkristallen >:(

pffft, wat een gedoe. En ja, maar weer de brokken van de DA gekocht ( :-[ :-[) en de nodige medicijen erbij.

En ik maar denken dat die penisamputatie genoeg was geweest. Echt niet dus.

Dus wordt weer vervolgd.
Door Truus
Ivonne schreef: Moby heeft opnieuw blaasgruis en de daarbij behorende blaasontsteking :( ???

Ik schrok me maandag helemaal het hoedje toen ik hem in de mand van Bas zag plassen (de manier waarop, de plaats en het bloed in de urine).

Dus DA maar weer gebeld en gister naar toe geweest. Hij barst weer van de struvietkristallen >:(

pffft, wat een gedoe. En ja, maar weer de brokken van de DA gekocht ( :-[ :-[) en de nodige medicijen erbij.

En ik maar denken dat die penisamputatie genoeg was geweest. Echt niet dus.

Dus wordt weer vervolgd.
He jakkes :(, ik duim! Beterschap voor Moby :-*
Door sylvia
Wat raar dat vers en cranberrie niet helpt, je zou bijna denken dat het uraatkrisstallen zijn(tenminste dat zijn toch de kristallen die in een zure omgeving ontstaan)

In iedergeval is het wel erg balen zeg :-\
Door Doedels
Ik heb deze topic niet helemaal vanaf het begin gevolgd, maar zou het kunnen dat de kat een blaassteen heeft die te groot is om op te lossen of verkeerd gevormde urine wegen heeft waardoor er steeds kristallen ontstaan?
Door Ivonne
ik heb geen idee maar het zou maar zou kunnen, er is geen echo gemaakt.

Ik kijk het aan zolang hij medicijnen heeft en hoe het zich daarna ontwikkeld. Op dit moment ben ik er nog niet van onder de indruk. Hij heeft gewoon weer in de mand geplast met behoorlijk bloed erbij. Maar goed, die medicatie moet natuurlijk ook even de tijd krijgen.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door