Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door roefus
O Peet, wat rot voor je, en natuurlijk voor Tunja.
En DAT terwijl je dan hoopt dat ze gewoon langzaam er wat van herstelt.
Ik wens je heel veel sterkte.
Sowieso met de beslissing (de voors en tegens).
Zoals hier al gezegd is....elk onderzoek is mooi (en waarschijnlijk te doen), maar je moet het 'vervolg' kunnen zien.
Dat lijkt me best een nare beslissing.
Ik hoop dat je het goed voor jezelf op een rijtje krijgt.
Door judith1967
Ik lees het nu pas allemaal(kom niet zoveel meer op bp)
Ooh,wat erg,Peet.
Ik wens je heel veel sterkte toe.

Geef Tunja maar een knuf van mij
Door Breezer
Jeetje lees het nu allemaal pas. Wat een narigheid. Ik wil je heel veel sterkte wensen met wat je ook gaat beslissen. Ik heb je leren kennen als een sterke vrouw die alles over heeft voor d´r honden. Maar een keer houd het op, en ik weet zeker dat je heel goed kan beslissen wanneer dat is.

Sterkte!
Door Hitam
Hoi Peet, ik heb geen idee wat je allemaal wel en niet kunt zien op een scan. Dus kan je ook niet echt adviseren. Feit blijft wel dat er bij hersenen vaak weinig aan te doen is. Een tumor is vaak ook slecht te opereren.
En het klinkt als hersenbloedinkjes.
Vestibulair syndroom is ongeveer hetzelfde alleen gaan ze er dan vanuit dat je niet zeker weet of het hersenbloedingen zijn of niet.
Door Truus
Peet schreef: Dank je Dory...je verwoordt precies mijn dilemma....

de narcose en eventueel de constrastvloeistof....en dat allemaal om er achter te komen dat het iets is, waar je niks aan kan doen....Ik schat Tunja op een jaar of 10...maar ze zou ook 8 kunnen zijn....of 13.....

...nog los van de kosten (ik heb alles voor mijn honden over, maar dan moet het wel zinvol zijn)...

....en van de stress voor mijn meissie...ze heeft al zo'n naar verleden, dus ik huiver om haar allerlei nare onderzoeken te laten doen.....

het is gewoon dat gevoel...dat gevoel van "de tijd gaat komen om.."...dat gevoel, it s*cks.....
Sh*t :(, doe wat je hart je ingeeft Peet. Jij alleen weet wat je moet doen.
Heel veel sterkte :-*
Door Maris
Ik lees het nu pas omdat ik nooit zoveel in de honden hoek kijk. Maar ik wil je heel veel sterkte en wijsheid toewensen. :-* Het enige wat ik kan zeggen is, laat je hart spreken.
Laatst gewijzigd door Maris op do 23 mar 2006, 08:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sylvia
Ach jee Peet ik lees pas nu weer hier, wat erg, ik hoopte zo dat ze gewoon zou opknappen . Geef haar maar een zacht knuffie van ons
Door Peet
Ik heb contact gehad met Yolande Krooshof. Ik ken haar nog uit de tijd dat ze mede-eigenaar was van de kliniek hier in Kerkelanden en ze was zo aardig om meteen op mijn mailtje te reageren.

Ook zij ziet weinig heil in een scan voor Tunja. De kans is klein dat je daadwerkelijk iets zinnigs ziet en ...dan weet je eigenlijk nog niks...want hersenbloedingen, tja...wat doe je daar aan?

Dus ik heb het besluit genomen, samen met hubby natuurlijk, om niet onnodig aan haar te "prutsen". Ik laat haar lekker haar gang gaan, zwalkend en wel, en zal haar zoveel mogelijk moeten behoeden voor ongelukjes (ze ziet erg slecht, waardoor ze tegen dingen opbotst en snel valt). Maar ze wil nogsteeds mee naar het bos en met haar maag is niet mis......( ;D)....dus ze kan wel nog genieten van een mooie tijd.

En als het op is...dan is het op.

(Ik hoop alleen maar dat ik die "look"waar Dory over schrijft, tijdig herken.)
Door Angelique
Die herken je wel :-*
Wat triest allemaal, maar ik vind dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Laat de dame maar lekker zonder geprusts van haar oude dagje genieten en jullie van haar. Sterkte met haar en ik hoop voor jullie dat die look nog lang wegblijft :-*
Door Lizzy
Lieve, dappere Peet. Ik denk dat jullie een wijs en liefdevol besluit hebben genomen.... Hoe verdrietig het ook is.... Maar wie weet meis, wie weet blijft ze nog wel een tijd bij jullie! En 1 ding weet ik zeker: een hondenliefhebster als jij, in hart en nieren, die zoveel van haar honden houdt: die ziet de "look". No doubt about it.
Door daydo
Nu net gelezen :(
Veel sterkte gewenst.
Jullie hebben de juiste beslissing genomen, magere troost, maar meer kunnen we ook niet zeggen of doen.
Konden we dat maar :(
Laat ze maar genieten van haar oude dag zonder al dat gerommel en gepruts aan haar lijf
Door Truus
Lizzy schreef: Lieve, dappere Peet. Ik denk dat jullie een wijs en liefdevol besluit hebben genomen.... Hoe verdrietig het ook is.... Maar wie weet meis, wie weet blijft ze nog wel een tijd bij jullie! En 1 ding weet ik zeker: een hondenliefhebster als jij, in hart en nieren, die zoveel van haar honden houdt: die ziet de "look". No doubt about it.
En zo is het !
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door