Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Kim_S schreef: Ze is 5, die tijd hebben we (zelfs met de jongste trouwens) gelukkig gehad  :biggrin2:
Zo'n baby in bed is heel gezellig, maar onze grote dame schopt en slaat in haar slaap  :-X :boxed:
Dus van mij mag het onweer wegblijven  :biggrin2:
:boxing: :biggrin2:
Pluto schreef: Het vermoeden bestaat dat ik naast lichte artrose in het gewricht wat voet en teen verbindt ook een cyste op dat gewricht heb zitten welke dus iedere keer na belasting het gewricht dusdanig irriteert dat ik er pijn aan heb.
Middels de MRI wil de chirurg dat vaststellen danwel uitsluiten alvorens het mes ter hand te nemen.
Gisteren lekker toernooitje gevoetbald dus flink belast en nu de hele dag al pijn, maar dat heb ik dan wel expres gedaan in de hoop dat er ook echt wat te zien zal zijn op de MRI en dat je niet eerst 3 maanden rust neemt om tot de conclusie te komen dat het er allemaal wel 'rustig' uitziet.

Binnenkort weten we meer!
Heb je niet gewoon Mortonse neuralgie? Da's een hobby van mij. :-X
Door Pluto
Anne in Duitsland schreef: Heb je niet gewoon Mortonse neuralgie? Da's een hobby van mij. :-X
Heb het ff motte goegelen, maar het lijkt niet op de omschrijvingen die ik aantref. Het is bij mij echt zeer lokale pijn, enkel na belasting (meer dan wandelen of lichte looppas). De pijnlijke plek is ook herkenbaar aan een lichte zwelling en rode huid. Ook contactpijn treedt op bij hogere belasting, dan doet het al zeer wanneer de douchestraal recht op de pijnlijke plek komt. Op eerder gemaakte foto's heeft de chirurg ook wel een lichte artrose vastgesteld maar niet dusdanig dat het de klachten zou verklaren. Wel zag hij op dezelfde foto's een vlekje waarvan hij het vermoeden heeft dat het een cyste zou kunnen zijn, vandaar vandaag de MRI en volgende week vrijdag de uitslag.

Tot die tijd weer rustig aan en afwachten maar.
Pluto schreef: Heb het ff motte goegelen, maar het lijkt niet op de omschrijvingen die ik aantref. Het is bij mij echt zeer lokale pijn, enkel na belasting (meer dan wandelen of lichte looppas). De pijnlijke plek is ook herkenbaar aan een lichte zwelling en rode huid. Ook contactpijn treedt op bij hogere belasting, dan doet het al zeer wanneer de douchestraal recht op de pijnlijke plek komt. Op eerder gemaakte foto's heeft de chirurg ook wel een lichte artrose vastgesteld maar niet dusdanig dat het de klachten zou verklaren. Wel zag hij op dezelfde foto's een vlekje waarvan hij het vermoeden heeft dat het een cyste zou kunnen zijn, vandaar vandaag de MRI en volgende week vrijdag de uitslag.

Tot die tijd weer rustig aan en afwachten maar.
Ach so. Ik ben er ook niet mee naar de dokter geweest (ben een hypochonder met doktersangst), maar toen ik de symptomen las, wist ik meteen tot op de komma nauwkeurig wat ik had.

Ga jij nou in ieder geval niet spoken met je gezondheid; je hebt die voet nog nodig om gas te geven richting Leiptsch! :biggrin2: Beterschap met 't pootje!
Door Pluto
Anne in Duitsland schreef: Ach so. Ik ben er ook niet mee naar de dokter geweest (ben een hypochonder met doktersangst), maar toen ik de symptomen las, wist ik meteen tot op de komma nauwkeurig wat ik had.

Ga jij nou in ieder geval niet spoken met je gezondheid; je hebt die voet nog nodig om gas te geven richting Leiptsch! :biggrin2: Beterschap met 't pootje!
Het is mijn koppel en remvoet, die heb ik toch bijna niet nodig, Autobahn op, vijfde versnelling en niet meer remmen, toch?
:biggrin2:
Door Martine-Tom
TMG1961 schreef: Het heeft me hier toch een partij geregend...niet normaal meer. Regent trouwens nog altijd.
Zoals mn oma altijd zei "troost je het meeste valt ernaast".
Door Kaela
Hier is het droog en zien we af en toe de zon.

Heb net de auto volgeladen voor de stort. Had net zo goed kunnen regenen, ben alsnog doorweekt, zo benauwd is het. Voor vanmiddag voorspellen ze weer regen, dus de moestuin (alias waterplantenkwekerij) en jonge plantjes zijn weer naar de schuur verhuisd.

Nu even naar de stort en boodschapjes doen. Daarna alleen nog klusjes in en om het huis te doen, waar ik lekker nog een paar dagen de tijd voor heb. I like it!
Maar goed dat ik zo moet werken, ik ben straalnerveus voor morgen. Dan wordt Liz gecastreerd....
Het komt goed en ze is niet de eerste die ooit gecastreerd wordt. Maar 't is wel ons lieve kleine meiske....
Door Kim_S
Inge en Bono schreef: Maar goed dat ik zo moet werken, ik ben straalnerveus voor morgen. Dan wordt Liz gecastreerd....
Het komt goed en ze is niet de eerste die ooit gecastreerd wordt. Maar 't is wel ons lieve kleine meiske....
Ik zal voor jullie duimen!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door