Mieke L. schreef: Ik heb het gister niet allemaal gezien, af en toe een stukje maar wat zingt Dulles goed!!ja ik luister ook alleen de liedjes, het verhaal omheen heb ik niks mee.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mieke L. schreef: Ik heb het gister niet allemaal gezien, af en toe een stukje maar wat zingt Dulles goed!!ja ik luister ook alleen de liedjes, het verhaal omheen heb ik niks mee.
*Dorothea* schreef: Nu een Ramses lied, en hij doet het goed.Dat dacht ik gister nog, van Dulles kan ik het goed hebben dat hij een nummer van Ramses zingt. Dat kan ik van de meeste niet zo goed velen.
*Dorothea* schreef: Ik vind eigenlijk alleen het bijbelverhaal van Hans Teeuwen leuk.Haha ja inderdaad.![]()
*Dorothea* schreef: Ik vind eigenlijk alleen het bijbelverhaal van Hans Teeuwen leuk.ik denk niet dat ik die ken (ga ik wel een keertje kijken op you-tube, zal wel lekker grof zijn![]()
Mieke L. schreef: kijk daar is ie alEen dochter voelt wat haar moeder nodig heeft![]()
eelke schreef: Haha ja inderdaad.ha dank voor het zoeken, daar had ik nou net zin in.
*Dorothea* schreef: ha dank voor het zoeken, daar had ik nou net zin in.Voor daarna dan;
Eerst nog even naar Simone Kleinsma luisteren, zo'n prachtige stem.
eelke schreef: Een dochter voelt wat haar moeder nodig heeftja echt!![]()