Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door doranto
Hoi JessiDogs,
Wat ik zojuist in je andere topic al schreef zou het misschien aan de voeding kunnen liggen. Op dit forum is veel deskundigheid daarover aanwezig. Misschien dat je hier mensen met je mee zou kunnen laten kijken naar zijn voeding?
Het hoeft natuurlijk niet daaraan te liggen, maar het is wel de basis waar ik eerst kritisch naar zou kijken.
Door Charlie Angel
JessiDogs schreef:Ik maak me zorgen over het overmatig krabgedrag van mijn French Bulldog, Alex. Het lijkt hem echt te storen, en ik hoop dat hij snel verlichting krijgt. Heeft iemand hier ervaring mee of suggesties om zijn krabprobleem aan te pakken?
Hoi Jessidogs, stel je vraag ook even in de gezondheidshoek, daar kan er dan iemand even meekijken. Hier in de bar wordt er snel overheen gelezen. Afbeelding
Door Robian
rosmin schreef: do 01 feb 2024, 15:18 ik kan nog steeds geen puf vinden om de spullen van Roxy verder op te ruimen…..vond van mezelf dat het nu na >4 maanden een keertje “moest”,maar het lukt nog niet :-\
Hier hangt alles van Jack en Levi ook nog hoor.
Gewoon laten hangen als je er nog niet aan toe bent.
Door Anne in Zweden
CindyMayella schreef: vr 02 feb 2024, 15:46 Uitslag zelftest baarmoederhalskanker niet goed…. Maandag naar HA voor een uitstrijkje voor de zekerheid….. en een week later de 1ste mammografie… Pffff 😢……
Ook nog niet helemaal beter van long covid….. zit nu op 5 uurtjes per dag werken (4 dg per week, dinsdag tm vrijdag en vorige week met 4 uur pd begonnen)…. De 1ste 2 dg gaan goed, maar donderdag is al ruk… Slaap dan ‘s nachts zeker 9 tot 10 uur…. Nu net ook een uurtje geslapen, was echt zo moe….. Zijn nog niet eens mn longen, al komt er nu slijm los, maar mijn energie is gewoon helemaal weg…. En dat terwijl ik tot eind december nergens last van had, gewoon doorging……
Heftig voor iemand die nooit ziek is….
Wat een zenuwslopende toestand, Cindy. Hopelijk blijkt het allemaal wel mee te vallen. Zelf vind ik mammografieën nooit zo vervelend (het klemt even maar is ook zo weer voorbij, een paar seconden maar), dus ik hoop dat het voor jou ook geen vervelende ervaring is.
Sterkte!
Door - pien -
CindyMayella schreef: vr 02 feb 2024, 15:46 Uitslag zelftest baarmoederhalskanker niet goed…. Maandag naar HA voor een uitstrijkje voor de zekerheid….. en een week later de 1ste mammografie… Pffff 😢……
Ook nog niet helemaal beter van long covid….. zit nu op 5 uurtjes per dag werken (4 dg per week, dinsdag tm vrijdag en vorige week met 4 uur pd begonnen)…. De 1ste 2 dg gaan goed, maar donderdag is al ruk… Slaap dan ‘s nachts zeker 9 tot 10 uur…. Nu net ook een uurtje geslapen, was echt zo moe….. Zijn nog niet eens mn longen, al komt er nu slijm los, maar mijn energie is gewoon helemaal weg…. En dat terwijl ik tot eind december nergens last van had, gewoon doorging……
Heftig voor iemand die nooit ziek is….
Sterkte Cindy, het zit je niet mee :-\
Door eelke
Mijn lease-autootje is stuk. En aldus mijn leasecontract heb ik dan recht op vervangend vervoer, maar dat blijkt niet zo simpel te regelen en nu zit ik in een soort driehoeksgedoe tussen de maatschappij, garage en ikzelf. En ik vind het vooral zonde van mijn vakantie :-\

En het is stomme is dat het een soort extra optie is die niet goed werkt, die eigenlijk voor extra veiligheid zou zorgen, maar nu juist extra gevaarlijk is. Maar ze mogen het blijkbaar niet uit zetten, want als het er op zit, dan moet het werken. Terwijl alle heul veul auto's die ik hiervoor had, het niet hadden. #vroegerwasallesbeter #tskmoderniteit >:(

(mijn auto maakte onnodig een noodstop op de snelweg omdat ie dacht dat we op een stilstaande file inreden)
Door eelke
Als het goed is, is er morgen een vervangend autootje. Kan ik weer gaan nadenken over mijn vakantieplannen :D
Door Charlie Angel
Fijn dat er morgen vervangend vervoer is Eelke, kan je eindelijk van je vakantie gaan genieten. Die is je zo gegund.
Maar jeutje zeg, dat is ook bloedlink als dat gebeurd!
Door frodo quin
Oei, dat is eng.
Gelukkig geen ongeluk gehad en hopelijk loopt het vlot met je vervangwagen en kan je van de vakantie genieten.
Door eelke
Ja, gek he?

In het boekje heb ik inmiddels gelezen dat je het wel per rit uit kan zetten, en dat dat zelfs geadviseerd wordt als je met een aanhanger rijdt. Dus waarom de garage het dan niet langer uit zou kunnen zetten? (En van wie mag het eigenlijk niet?).

Maar goed, de komende twee weken dus een huurauto die speciaal voor mij bij de garage afgeleverd is ::) wat een gedoe en kosten voor de garage zo, vanwege een moderne functie. Maar ik kan in ieder geval de weg weer op.
Door Ronald
eelke schreef: vr 09 feb 2024, 19:21 Ja, gek he?

In het boekje heb ik inmiddels gelezen dat je het wel per rit uit kan zetten, en dat dat zelfs geadviseerd wordt als je met een aanhanger rijdt. Dus waarom de garage het dan niet langer uit zou kunnen zetten? (En van wie mag het eigenlijk niet?).

Maar goed, de komende twee weken dus een huurauto die speciaal voor mij bij de garage afgeleverd is ::) wat een gedoe en kosten voor de garage zo, vanwege een moderne functie. Maar ik kan in ieder geval de weg weer op.
Omdat de optie bij de type-goedkeuring zat. Ik heb een automatische start/stop. Die mogen ze dus niet uitzetten, maar ik mag wel bij elke rit het knopje indrukken om het uit te zetten.

Dat is wat ze mij toen verteld hebben...
Door Kaela
Klopt. Het was laatst ook in het nieuws. Vooral de lane assist is gemaakt op type wegen die we in NL niet veel hebben. Op de snelweg werkt het in principe prima, maar op onze binnenwegen niet.

Ik zet ze elke keer weer uit. Ik vind zowel de lane assist als de front assist mateloos irritant. En hoezo onveilig, ik heb mijn rijbewijs gehaald vriend. Veiligheid zit hem in goed opletten, niet in een systeem wat mensen nog meer aanmoedigt hun aandacht minder bij de weg te houden.
Door doranto
Kaela schreef: za 10 feb 2024, 08:02 Klopt. Het was laatst ook in het nieuws. Vooral de lane assist is gemaakt op type wegen die we in NL niet veel hebben. Op de snelweg werkt het in principe prima, maar op onze binnenwegen niet.

Ik zet ze elke keer weer uit. Ik vind zowel de lane assist als de front assist mateloos irritant. En hoezo onveilig, ik heb mijn rijbewijs gehaald vriend. Veiligheid zit hem in goed opletten, niet in een systeem wat mensen nog meer aanmoedigt hun aandacht minder bij de weg te houden.
Precies!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door