Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
koekje schreef:Kak. Weer een telefoon uit mn handen laten kletteren. Deze keer op de grindtegels, dus de laatste reserve-iphone doet het ook niet meer. Ik ben alleen thuis.Hierin investeren; de mijne is al een paar xxx op de stenen gekletterd en nog steeds heel!
Ronald schreef:Ja, goed hè!?Je had beter een staatslot kunnen kopen
eelke schreef:Dat zou ik alsnog doen
Je had beter een staatslot kunnen kopen
Too schreef:Nou hebben we het hier vaak over de opvoed skills mbt honden maar ouders kunnen er ook wat van hoor
W8e verzint t toch om een 5 jarige voortdurend keihard voor conjo en hond uit te maken (..... wàt ben je...nou wat..) of om een ca 2,5 jarige het armpje achteruit om te draaien om h aar af te leren dingen vast te pakken...."moet ze maar luisteren"
Ik kom dan niet verder dan een geschokt "ooh mevrooouww dat kan vast wel wat minder.."
Iemand een suggestie voor een adequater reactie?
Too schreef:Nou hebben we het hier vaak over de opvoed skills mbt honden maar ouders kunnen er ook wat van hoorTja sommige mensen nemen kinderen omdat dat er nu eenmaal bij hoort
W8e verzint t toch om een 5 jarige voortdurend keihard voor conjo en hond uit te maken (..... wàt ben je...nou wat..) of om een ca 2,5 jarige het armpje achteruit om te draaien om h aar af te leren dingen vast te pakken...."moet ze maar luisteren"
Ik kom dan niet verder dan een geschokt "ooh mevrooouww dat kan vast wel wat minder.."
Iemand een suggestie voor een adequater reactie?