Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sonja
Robian schreef: do 16 feb 2023, 11:41 Klinkt een beetje als wat ik heb. Zenuwpijn in mijn been vanaf mijn bil tot aan mijn knie.
bij mij is het ook branderig met zo nu en dan scherpe pijn scheuten (zo niet grappig)

Volgens mijn HA is het een Piriformis Syndroom oftewel een diepe bil spier die een zenuw beknelt.
Ja, dat klinkt redelijk bekend ja, zoals je het omschrijft. :-\
Door Robian
Sonja schreef: do 16 feb 2023, 11:45 Ja, dat klinkt redelijk bekend ja, zoals je het omschrijft. :-\
Ik heb vannacht voor het eerst zonder pijn scheuten geslapen.. Lig ik wakker met "goh... het doet geen pijn en als ik zo ga liggen dan?" Dus heb ik weer slecht geslapen ;D ;D
Door Sonja
Robian schreef: do 16 feb 2023, 11:49 Ik heb vannacht voor het eerst zonder pijn scheuten geslapen.. Lig ik wakker met "goh... het doet geen pijn en als ik zo ga liggen dan?" Dus heb ik weer slecht geslapen ;D ;D
Dat schiet dan ook niet op! :biggrin2:
Door pearlsofpassion
sam28 schreef: do 16 feb 2023, 08:06 Iets anders dan hele heftige neurologische pijn; oorpijn.

Gister bij de KNO arts geweest op controle, er zat een aangekoekte vochtprop in het buisje dus kreeg ik waterstofperoxide. Gisteravond ging dat goed, het bruiste wel grappig in mn oor.
Vanochtend weer maar toen had ie de prop opgelost en liep het mijn binnenoor in :o :o Ik lag te janken in bed, deed zo vreselijk zeer!!!!! Ik was al moe en slap en de oorpijn trok ook al niet weg, ik heb werk afgebeld en lig weer in bed.
Ah ja! :o logisch..
Hadden ze geen voorzorgen genomen om dat te verhinderen? Mocht je zomaar naar huis?
En wat nu? Je gaat toch wel terug?
Door sam28
pearlsofpassion schreef:Ah ja! :o logisch..
Hadden ze geen voorzorgen genomen om dat te verhinderen? Mocht je zomaar naar huis?
En wat nu? Je gaat toch wel terug?
Ik moest van de KNO 2x per dag 1ml waterstofperoxide 3% in mijn oor gieten. Gisteravond ging dat prima maar toen zat die prop lekker nog het buisje te verstoppen. Vanochtend loste het propje ineens op en liep het dus verder mijn oor in. Ik was dus thuis en was onderweg naar werk. Ik heb dat maar afgebeld want ik stond op de kop. Duizelig, pijn, doof.
Om 11u heb ik de poli KNO gebeld en ze hebben overlegd. Ik mag de waterstofperoxide niet meer in mijn oor gieten (No shit! Dat had ik ook niet meer gedaan ook al hadden ze me geld bij gegeven) . Ik heb ook een andere (AB) druppel gekregen, daar moet ik mee verder.
Ben blij dat ik thuis ben gebleven, ik heb nog best last, het gaat wel steeds iets meer open en hoor iets meer maar nu is er tinnitus.
Door Charlie Angel
Toch een klaag van mij. Die vervangende pleisters zijn waardeloos, kan wel ook fentanyl zijn, maar ik blijf nu zo ontiegelijk veel pijn houden overal, kan mijn handen zelfs nauwelijks gebruiken en alles is weer opgezet. Daarnaast nog steeds de hele dag buikkrampen.
Ik hoop echt dat mijn gebruikelijke pleisters er rond eind van de maand weer zijn anders moet ik toch andere oplossingen gaan zoeken, nav de tips die hier ook gegeven zijn.
Dan roep ik hier wel of er wellicht een lijntje voor fentanyl pleisters opgezet kan worden.
Door Tibbies
Bah zo erg die medicijntekorten. Ik duim voor een snelle oplossing. Sterkte.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door El_Kato
Na de verbouwing van het huis willen we ook de tuin mooi maken. Contact gehad met een buurman die hovenier is en nu aan het nadenken hoe we het tuinpad willen hebben. We komen altijd achterom dus het moet goed beloopbaar zijn. Gaan googelen voor inspiratie maar nondesjuh waarom zie je alleen maar tuinpaden van mega landhuizen. Het gros van de mensen woont toch gewoon in een 13 in een dozijn huis met een bijpassende tuin >:(

Maar goed wel een mooi idee gezien wat ook in onze tuin toepasbaar is. Gekeken voor tegels waar we dat mee zouden kunnen doen :o Kanonne daar moeten we echt nog even over nadenken en met de hovenier in gesprek in de hoop dat hij een alternatief weet :-X
Door Siberienne
El_Kato schreef: za 18 feb 2023, 14:18 Na de verbouwing van het huis willen we ook de tuin mooi maken. Contact gehad met een buurman die hovenier is en nu aan het nadenken hoe we het tuinpad willen hebben. We komen altijd achterom dus het moet goed beloopbaar zijn. Gaan googelen voor inspiratie maar nondesjuh waarom zie je alleen maar tuinpaden van mega landhuizen. Het gros van de mensen woont toch gewoon in een 13 in een dozijn huis met een bijpassende tuin >:(

Maar goed wel een mooi idee gezien wat ook in onze tuin toepasbaar is. Gekeken voor tegels waar we dat mee zouden kunnen doen :o Kanonne daar moeten we echt nog even over nadenken en met de hovenier in gesprek in de hoop dat hij een alternatief weet :-X
Al eens op Pinterest geneusd? Ik vind daar vaak leuke(re) ideeën op staan. Zoek op ‘garden paths and walkways’

Ik droom nog altijd van een pad van steen met kruiptijm ;) maar hier is het gravel gravel gravel
Door El_Kato
Jazeker ook op Pinterest gekeken :) Maar misschien niet met de juiste zoekopdracht… krijg ook daar alleen maar grote huizen, grote tuinen…

Net even langs de tuintegelwinkel gereden maar die was maar tot 12.30 open…. Op de terugweg voor iets anders bij de Praxis gestopt en daar eigenlijk een hele simpele betonnen tegel gezien die ook zou kunnen. We denken er nog even over na maar die tegel kost een fractie van wat die andere tegels kosten en we hebben er dan ook nog eens minder nodig :)
Door Anne in Zweden
Charlie Angel schreef: vr 17 feb 2023, 20:04 Toch een klaag van mij. Die vervangende pleisters zijn waardeloos, kan wel ook fentanyl zijn, maar ik blijf nu zo ontiegelijk veel pijn houden overal, kan mijn handen zelfs nauwelijks gebruiken en alles is weer opgezet. Daarnaast nog steeds de hele dag buikkrampen.
Ik hoop echt dat mijn gebruikelijke pleisters er rond eind van de maand weer zijn anders moet ik toch andere oplossingen gaan zoeken, nav de tips die hier ook gegeven zijn.
Dan roep ik hier wel of er wellicht een lijntje voor fentanyl pleisters opgezet kan worden. Afbeelding
Och lieverd, ik heb zo met je te doen... Ik jammer al als ik een kloofje bij m'n duimnagel heb, maar als ik dan lees wat jij (en anderen op BP) allemaal moeten verduren...

Ik hoop dat je snel weer de goede pleisters kunt plakken. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door