We zijn nu een week verder en ik zie eigenlijk geen groot verschil. Ja ze heeft een nieuwe hobby ontdekt, graven … en dat vind ik nog niet eens zo heel erg, ware het niet dat ze net de voet van de pruimenboom heeft uitgekozen. En die heeft het al zo zwaar gehad na een aanval van de reeen en leek nu eindelijk wat op te knappen. Dus ik in de weer met stenen, boomstronk en karton. Maar dat pakte ze niet op als een hint maar als een uitdaging…Ina schreef: wo 29 jul 2026, 10:01 Helemaal officieel jullie eigenste Lykke... gefeliciteerd saampjes
![]()
Ik ben benieuwd of de Rimadyl iets gaat laten zien (behalve dunne poep), het is natuurlijk een prima pijnstilling/ontstekingsremmer dus mocht er zoiets spelen zal je waarschijnlijk snel verbetering aan de achterpoot gaan zien.
En ondanks dat het maken van foto's van zwarte honden een opgave kan zijn .... en dan niet eens alleen in het bos heeft ervaring mij geleerd, komt de dame met de wenkbrauwen er toch mooi op tevoorschijn, ze is echt een plaatje.
Lykke is in the house!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Lykke is in the house!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Waarschijnlijk denkt ze, als een echte husky: hé, cool, gave toevoeging dit, hartstikke bedankt!Siberienne schreef: do 30 jul 2026, 17:33 We zijn nu een week verder en ik zie eigenlijk geen groot verschil. Ja ze heeft een nieuwe hobby ontdekt, graven … en dat vind ik nog niet eens zo heel erg, ware het niet dat ze net de voet van de pruimenboom heeft uitgekozen. En die heeft het al zo zwaar gehad na een aanval van de reeen en leek nu eindelijk wat op te knappen. Dus ik in de weer met stenen, boomstronk en karton. Maar dat pakte ze niet op als een hint maar als een uitdaging…
Gefeliciteerd met het feit dat Lucky Lykke nu officieel van jullie is!
Haha ... clever girlSiberienne schreef: do 30 jul 2026, 17:33 We zijn nu een week verder en ik zie eigenlijk geen groot verschil. Ja ze heeft een nieuwe hobby ontdekt, graven … en dat vind ik nog niet eens zo heel erg, ware het niet dat ze net de voet van de pruimenboom heeft uitgekozen. En die heeft het al zo zwaar gehad na een aanval van de reeen en leek nu eindelijk wat op te knappen. Dus ik in de weer met stenen, boomstronk en karton. Maar dat pakte ze niet op als een hint maar als een uitdaging…
Misschien een idee om op een plek waar het wel mag, iets lekkers te begraven zodat ze die plek als nieuwe uitdaging gaat zien.
Graven is namelijk wel een goede oefening voor de achterhand
En als je verder geen verandering ziet qua positieve vooruitgang met de rimadyl, zou ik voorlopig al mijn paarden wedden op de suppelementen en (was het fysio) behandeling en gecontroleerde wandelingen/beweging om haar lijf op de rit te krijgen.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
De koningin in haar koets en op uitkijk op haar zomerverblijf (we zijn op vakantie)
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
De eerste kanotocht en de nieuwe hobby: boulderen. En ze heeft haar eerste muis gevangen, wat duidelijk smaakt naar meer. Maar vakantie is ook heeeeeel vermoeiend
Zo leuk om te zien 
Ze heeft het maar getroffen bij jullie!
Wat gaaf
..... (in)spannende avonturen voor de dame
En er is niks zo leuk als eigen barfhapjes vangen ..... bij mijn dames heb ik altijd geprobeerd te voorkomen dat ze effectief gingen jagen, maar muizen werden zelfs tijdens hun vluchtpoging uit de lucht gevangen
(en opgegeten
)
En er is niks zo leuk als eigen barfhapjes vangen ..... bij mijn dames heb ik altijd geprobeerd te voorkomen dat ze effectief gingen jagen, maar muizen werden zelfs tijdens hun vluchtpoging uit de lucht gevangen
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ze is zo snel en springt de bosbessen plantjes in als een vos. Duikt ook onder de rotsblokken. Dat ik denk - pas maar op dadelijk kom je te voorschijn met een vos aan je neusIna schreef: do 06 aug 2026, 10:37 Wat gaaf..... (in)spannende avonturen voor de dame
![]()
En er is niks zo leuk als eigen barfhapjes vangen ..... bij mijn dames heb ik altijd geprobeerd te voorkomen dat ze effectief gingen jagen, maar muizen werden zelfs tijdens hun vluchtpoging uit de lucht gevangen(en opgegeten
)
Wat heerlijk!
Jullie hebben het getroffen met elkaar
Jullie hebben het getroffen met elkaar
Haha .... je zou toch beter moeten wetenSiberienne schreef: do 06 aug 2026, 13:53 Ze is zo snel en springt de bosbessen plantjes in als een vos. Duikt ook onder de rotsblokken. Dat ik denk - pas maar op dadelijk kom je te voorschijn met een vos aan je neus
Ik kan me nog wat verhalen van twee heren aan de lijn herinneren die je soms in onmogelijke situaties brachten
Maar het is super dat Lykke nu de kans krijgt om haar neus op plekken te stoppen die ze nooit eereder heeft mogen ontdekken.
En ja, dat zal soms een krasje opleveren, maar de ervaring en het genieten is wat telt
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik kan daar zooooo van genieten, de meneer wil doorstappen vaak, maar wij tweetjes samen maken ook uitstapjes struinend dwars door het bos. Ze begint nu ook beter te snappen wat ze moet doen als ze de lijn om bomen heeft gedraaid. Tenzij ze niet terug wilIna schreef: do 06 aug 2026, 14:55 Haha .... je zou toch beter moeten weten![]()
Ik kan me nog wat verhalen van twee heren aan de lijn herinneren die je soms in onmogelijke situaties brachten![]()
Maar het is super dat Lykke nu de kans krijgt om haar neus op plekken te stoppen die ze nooit eereder heeft mogen ontdekken.
En ja, dat zal soms een krasje opleveren, maar de ervaring en het genieten is wat telt![]()
Ik weet het nog ja - gehaasd worden met twee heren aan de lijn, dit is net wat beter te behappen …
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Wat hebben jullie het toch goed getroffen met elkaar!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Vandaag de eerste top samen beklommen 
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
En de eerste keer naar de stad! Het was erg grappig, ze wil altijd iedereen begroeten, dat ging nu niet dus begon ze maar te joelen in de metro
Verder deed ze het erg goed
(Maar eenmaal thuis hebben we haar een poosje niet gezien…)