Hoe bewust ben jij?

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Hoe bewust ben jij?

Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

monster schreef: Kunnen de fb pagina's niet gesloten worden door een klacht. Deze is gelukt en we zijn hier met veel mensen.
Heeft zij er nog meer dan? Dé site kan ik niet meer vinden.......... of ze heeft iedereen geblokt.......
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Dian schreef: Heeft zij er nog meer dan? Dé site kan ik niet meer vinden.......... of ze heeft iedereen geblokt.......
Ik heb een bericht gekregen van fb dat de pagina is verwijderd tot nadere verificatie  ???
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Hope schreef: Ik heb een bericht gekregen van fb dat de pagina is verwijderd tot nadere verificatie  ???
oké, dan klopt het dus. Er zijn er denk ik een aantal van hier die haar gerapporteeerd hebben bij facebook. Ik had dat gedaan mbt foto's. Toen kwam er een berichtje van haarzelf dat ze de foto's van een openbaar forum afhaalde en er stond een ps. onder dat dit in opdracht van was, het kwam dus niet uit haar koker.......
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Dian schreef: oké, dan klopt het dus. Er zijn er denk ik een aantal van hier die haar gerapporteeerd hebben bij facebook. Ik had dat gedaan mbt foto's. Toen kwam er een berichtje van haarzelf dat ze de foto's van een openbaar forum afhaalde en er stond een ps. onder dat dit in opdracht van was, het kwam dus niet uit haar koker.......
Whoee, spannend hoor! Ik denk dat het van de CIA komt...
:nerves:
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Hope schreef: Whoee, spannend hoor! Ik denk dat het van de CIA komt...
:nerves:
:biggrin2: :biggrin2: vast, ik denk van Facebook zelf :P Ik vind het alleen jammer dat je geen commentaar kunt geven bij de melding, wel bij de feedback......... daar heb ik pas de uitleg kunnen  geven, weet niet of ze die feedback ook meegenomen hebben.......
Kallista
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kallista »

Dian schreef: oké, dan klopt het dus. Er zijn er denk ik een aantal van hier die haar gerapporteeerd hebben bij facebook. Ik had dat gedaan mbt foto's. Toen kwam er een berichtje van haarzelf dat ze de foto's van een openbaar forum afhaalde en er stond een ps. onder dat dit in opdracht van was, het kwam dus niet uit haar koker.......
Heb ik inderdaad ook gedaan, nadat ik geen antwoord kreeg op de vraag mijn hond uit dat bestand te verwijderen. En moest die nog eens opduiken ga ik dat weer doen  ;)

Je kunt van mij vinden wat je wil, maar van mijn honden blijf je af, en al zeker van mijn Mika!
Laatst gewijzigd door Kallista op vr 08 mei 2015, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Dian
5-sterren
5-sterren

Bericht door Dian »

Kallista schreef: Heb ik inderdaad ook gedaan, nadat ik geen antwoord kreeg op de vraag mijn hond uit dat bestand te verwijderen. En moest die nog eens opduiken ga ik dat weer doen  ;)

Je kunt van mij vinden wat je wil, maar van mijn honden blijf je af, en al zeker van mijn Mika!
dat had ik met foto's van een open been van mij en in datzelfde album een foto van Laddy als pup die heerlijk in de wc op de tegels ligt....... als je dan dat album zwijnerij noemt, leg ik een link met de hond en dat been........... Van Laddy moeten ze afblijven. Een grotere schat moet nog geboren worden........... Ze heeft mijn foto's wel verwijderd op mijn verzoek.

Plaats reactie