Heeft zij er nog meer dan? Dé site kan ik niet meer vinden.......... of ze heeft iedereen geblokt.......monster schreef: Kunnen de fb pagina's niet gesloten worden door een klacht. Deze is gelukt en we zijn hier met veel mensen.
Hoe bewust ben jij?
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Hoe bewust ben jij?
Ik heb een bericht gekregen van fb dat de pagina is verwijderd tot nadere verificatie ???Dian schreef: Heeft zij er nog meer dan? Dé site kan ik niet meer vinden.......... of ze heeft iedereen geblokt.......
oké, dan klopt het dus. Er zijn er denk ik een aantal van hier die haar gerapporteeerd hebben bij facebook. Ik had dat gedaan mbt foto's. Toen kwam er een berichtje van haarzelf dat ze de foto's van een openbaar forum afhaalde en er stond een ps. onder dat dit in opdracht van was, het kwam dus niet uit haar koker.......Hope schreef: Ik heb een bericht gekregen van fb dat de pagina is verwijderd tot nadere verificatie ???
Whoee, spannend hoor! Ik denk dat het van de CIA komt...Dian schreef: oké, dan klopt het dus. Er zijn er denk ik een aantal van hier die haar gerapporteeerd hebben bij facebook. Ik had dat gedaan mbt foto's. Toen kwam er een berichtje van haarzelf dat ze de foto's van een openbaar forum afhaalde en er stond een ps. onder dat dit in opdracht van was, het kwam dus niet uit haar koker.......
Hope schreef: Whoee, spannend hoor! Ik denk dat het van de CIA komt...
![]()
Heb ik inderdaad ook gedaan, nadat ik geen antwoord kreeg op de vraag mijn hond uit dat bestand te verwijderen. En moest die nog eens opduiken ga ik dat weer doenDian schreef: oké, dan klopt het dus. Er zijn er denk ik een aantal van hier die haar gerapporteeerd hebben bij facebook. Ik had dat gedaan mbt foto's. Toen kwam er een berichtje van haarzelf dat ze de foto's van een openbaar forum afhaalde en er stond een ps. onder dat dit in opdracht van was, het kwam dus niet uit haar koker.......
Je kunt van mij vinden wat je wil, maar van mijn honden blijf je af, en al zeker van mijn Mika!
Laatst gewijzigd door Kallista op vr 08 mei 2015, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
dat had ik met foto's van een open been van mij en in datzelfde album een foto van Laddy als pup die heerlijk in de wc op de tegels ligt....... als je dan dat album zwijnerij noemt, leg ik een link met de hond en dat been........... Van Laddy moeten ze afblijven. Een grotere schat moet nog geboren worden........... Ze heeft mijn foto's wel verwijderd op mijn verzoek.Kallista schreef: Heb ik inderdaad ook gedaan, nadat ik geen antwoord kreeg op de vraag mijn hond uit dat bestand te verwijderen. En moest die nog eens opduiken ga ik dat weer doen
Je kunt van mij vinden wat je wil, maar van mijn honden blijf je af, en al zeker van mijn Mika!