Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
zhiva schreef: Helaas weten de wolkjes Heerenveen wel te vinden. Er wordt net gebeld, behendigheid gaat vanavond niet door  :'(
Onze speurles ook alweer niet. Oscar staat te stuiteren van de energie. En dan heb ik ook nog een lekke band, dus even hollen naast de fiets zit er ook niet in. Morgen maar bandenplak spullen halen en dan hoop ik dat ik dan een rondje om kan. Woensdag mag hij met zijn vriendin spelen en donderdag les. Dus dan is meneertje weer een beetje te hanteren...
Door zhiva
Kaela schreef: Onze speurles ook alweer niet. Oscar staat te stuiteren van de energie. En dan heb ik ook nog een lekke band, dus even hollen naast de fiets zit er ook niet in. Morgen maar bandenplak spullen halen en dan hoop ik dat ik dan een rondje om kan. Woensdag mag hij met zijn vriendin spelen en donderdag les. Dus dan is meneertje weer een beetje te hanteren...
Ja balen is dat dan hè? Hier het snuffelkleed maar even uit de kast getrokken  ;)
Door Kaela
Dat is altijd een topper op dit soort dagen!

Ik ging Oscar net borstelen voor dat hij eten kreeg. Dat resulteerde in een ongelooflijke idioterie, met rennen over de bank en hij sprong zelfs over mij heen (ik zat op de grond met de borstel in mijn hand te schaterlachen).
Door Ronald
Kaela schreef: Onze speurles ook alweer niet. Oscar staat te stuiteren van de energie. En dan heb ik ook nog een lekke band, dus even hollen naast de fiets zit er ook niet in. Morgen maar bandenplak spullen halen en dan hoop ik dat ik dan een rondje om kan. Woensdag mag hij met zijn vriendin spelen en donderdag les. Dus dan is meneertje weer een beetje te hanteren...
Kom je toch hier even een fiets halen...
Door Kim_S
Ronald schreef: Volgens de buienradar zou het hier moeten regenen. Het druppelt nog niet eens een beetje...
Hier "onweert" het  ::)
Nou gelukkig maar van niet, oudste dochter bij ons in bed is ook niet echt lekker slapen  :P
Door koekje
Kim_S schreef: Hier "onweert" het  ::)
Nou gelukkig maar van niet, oudste dochter bij ons in bed is ook niet echt lekker slapen  :P
Zolang ze het bed niet volschijt, is het best gezellig een kind in je bed.
Door Kim_S
koekje schreef: Zolang ze het bed niet volschijt, is het best gezellig een kind in je bed.
Ze is 5, die tijd hebben we (zelfs met de jongste trouwens) gelukkig gehad  :biggrin2:
Zo'n baby in bed is heel gezellig, maar onze grote dame schopt en slaat in haar slaap  :-X :boxed:
Dus van mij mag het onweer wegblijven  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door