Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Het gaat wel weer goed. Rutteman weet het aan de prednison. Hij heeft nog even de percussie van de van de borstholte gecheckt en die was goed (dus dan is het niet waarschijnlijk dat het snelle ademen zou komen door vergrote klieren in de borstholte).

De klieren zijn klein, maar eigenlijk nog niet klein genoeg. Als ze nu de normale afmetingen hadden gehad, dan zouden we 'in een fauteuil' zitten, zoals Rutteman dat omschreef. Maar omdat de klieren in de boeg nog wat groter zijn dan normaal (2 tot 2,5 cm, in plaats van 1,2cm) is de prognose dus wat wankel.
Tja, dat is dan maar zo  :-\

Vandaag weer vincristine gehad, samen met Fluoro.
En weer een potje gif mee, voor de thuishobbyplek  :-X (Leukeran)

Op 4 april moet hij 8 tabletten en op 7 april 7 tabletten.
Maandag 12 april staat onze volgende date.
Een geruststelling wat betreft z'n ademhaling, verder heel kl*te dat de klieren nog niet klein genoeg zijn :( . Ik ga weer heel erg hopen dat deze medicijnen hun werk goed gaan doen en niet voor vervelende, enge bijwerkingen zorgen :-*  :bigarmhug:
*milik* schreef: Ze zijn in ieder geval al een stuk kleiner! Er gebeurt dus wel iets.....oke, jullie  zitten nog niet in een "fauteil" maar een keukenstoel is voorlopig ook oke toch? Go Yuki, go en een knuf voor je vrouwtje!
Ik begreep dat onze kans op de fauteuil hiermee verkeken is. Zoveel trucen heeft Rutteman niet meer in zijn doos.
Het zal de keukenstoel blijven...of Yuki roept; de barkruk  :D
Tenzij de middelen die we nu nog inzetten wonderen verrichten, denk ik...  :-\
Cathelijn schreef: Erg jammer dat de relax stoel niet bereikbaar lijkt  :-\ Maar als Yuki nog maar een tijdje lekker gaat  :-*
Vind ik ook  ;)...en als ik dan een stel tegenkom in de Wagenrenk met hun 1 jarige bulldogje met lymfeklierkanker, dan denk ik; wij mogen niet klagen!!  ::)  :(  :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door