Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: zo 26 sep 2021, 23:10 Als het veel scheelt doe ik dat graag hoor!
En anders kom ik ook zeker graag weer eens bijkletsen :)
Kun je dan meteen ook twee schattige stoeltjes meenemen naar huis? Dan stuur ik meneer Anne langs om ze op te halen. :D
Door Kim_S
Anne in Zweden schreef: di 28 sep 2021, 16:13 Kun je dan meteen ook twee schattige stoeltjes meenemen naar huis? Dan stuur ik meneer Anne langs om ze op te halen. :D
Als ze in mijn ieniemienie Polootje passen en ze hier niet nog een maand in de weg staan is dat een deal :biggrin2:
Door Tanna
koekje schreef: di 28 sep 2021, 13:35 Ik heb er ook 1:
IMG_3911.JPG
De rekken die ik heb zijn hoger en voor mij wat makkelijker in te klappen en plat tegen de muur te zetten.
Inmiddels heb ik er toch eentje weten te bemachtigen, voor een redelijke prijs.
Door Tanna
Anne in Zweden schreef: di 28 sep 2021, 16:13 Kun je dan meteen ook twee schattige stoeltjes meenemen naar huis? Dan stuur ik meneer Anne langs om ze op te halen. :D
;D ;D

Da's een plan!
Door Tanna
Kim_S schreef: di 28 sep 2021, 16:59 Als ze in mijn ieniemienie Polootje passen en ze hier niet nog een maand in de weg staan is dat een deal :biggrin2:
Dat wordt flink proppen denk ik :-\ :-\ . Alhoewel, het verbaast me altijd hoeveel een mens toch in een auto kan stouwen. Familie van mij ging met vakantie in een mini cooper, met een berg bagage, een baby en 2 honden ::) :biggrin2: .
Door Tanna
smulpaap schreef: zo 26 sep 2021, 23:46 Ik kreeg vandaag een heel zorgelijk bericht
Hondenvriendin met een jrt van bijna 5 jaar heeft veel verdriet. Hondje ligt in de kliniek
Heeft ws de spierziekte GM en alsof dat nog niet erg genoeg is , ook nog een hernia
Morgen wordt besloten wat men verder gaat doen ..En dan nog wachten op uitslagen die uit de USA moeten komen . Ik ben er behoorlijk kapot van :'(
Wat een verdrietig verhaal.......hoe is het nu?
Door Kim_S
Tanna schreef: di 28 sep 2021, 21:56 Dat wordt flink proppen denk ik :-\ :-\ . Alhoewel, het verbaast me altijd hoeveel een mens toch in een auto kan stouwen. Familie van mij ging met vakantie in een mini cooper, met een berg bagage, een baby en 2 honden ::) :biggrin2: .
Wil best een poging wagen hoor :biggrin2:
Door smulpaap
Tanna schreef: di 28 sep 2021, 22:03 Wat een verdrietig verhaal.......hoe is het nu?
De uitslagen moeten uit de USA komen
Hondje ligt nog steeds in de kliniek en krijgt zware pijnstilling en word slapende gehouden
Adv de uitslagen nemen ze een besluit
Door Kaela
Ik ben aan het oppassen bij mijn fjordenvriendje en gisteravond regende en waaide het nogal. Kreeg er onwijs stress van. En ik was niet eens thuis bij de nog-net-niet-waterdichte uitbouw. Niets aan, hoop dat we het snel goed waterdicht hebben en we deze stress wat los kunnen laten!
Door Kaio
Kom je terug van een heerlijke vakantie, ben je in nederland....kan ik zo naar de DA wegens bijtwonden :-X
Ik haat drukbevolkte gebieden :-X
En gewoon rukken aan een hond die vast heeft en niet los laat he en zeggen is toch maar vacht en dan er vandoor .
Ik ben ff klaar voor vandaag. Ik scheld echt normaal niemand uit maar er kwamen dingen en woorden uit mijn mond die ik echt liever niet wil horen ook niet bij mezelf :-X Dat vind ik ook nog erg ook.

En zie nu maar eens de wonden te vinden....
Ik heb er eentje gevonden .
Denk maar uit voorzorg AB , voor de rest weet ik het ook niet
Door Ina
Serieus :o .... wat maakt het toch dat mensen zo nonchalant met de hond van iemand anders om kunnen gaan.
Ik kan me alles voorstellen bij de woorden die er uit je mond kwamen ;) ..... ik ben ook absoluut niet van het vloeken of schelden en al helemaal niet openbaar......maar soms maken situaties je zo gefrustreerd dat dat de enige uitweg is.

Hoe is het met de gebeten hond behalve de bijtwond?
Door Charlie Angel
Dat is wel heel erg balen zeg, blijft ook vreemd hoe makkelijk mensen hier over doen.
Ik hoop dat de wonden goed genezen en dat hij er verder niets aan over houd. Is hij erg geschrokken?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door