Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jeannette
ze moest even testen wat de beste plek was om de inhoud te bewaken natuurlijk. Donderdag moet ze eerst aan de slag, voordat er gevuld kann worden, dus dan is ze er vanaf.
Donderdag in Duitsland wandelen, alles overladen in mijn Auto en dan op naar huis en naar de vriezer.
Door Kaio
hannabelgje schreef:Beide in eerste instantie tijdelijk via UZB. Maar voor beide banen is in de toekomst vast mogelijk een optie. Eentje fulltime en eentje voor 24 uur met fulltime salaris. Met 24 uur werken voor hetzelfde salaris zie ik in de toekomst nog wel een tweede hond als mogelijkheid. Wat zou dat heerlijk zijn #durftedromen#
:duimen: zou geweldig zijn!

Whahaha een heel klein geluksmomentje: ben blij dat ik net nog even wat te drinken pakte voor het wandelen met de oudjes, komt met bakken uit de lucht. Zeer plaatstelijk eenzaam 'buitje'. Is wel handig want vanmiddag wil ik opa beer nog kammen, ok voor hem is het dus minder geluk want als ie natgeregent was was dat vandaag van de baan ;D
Door Kaio
Ik heb net nog achter mijn 12 jarige beer aangerend :D Vloog een vogeltje vlak voor zijn neus voorbij, dus daar moeten we achteraan. Fftjes maar :biggrin2:
Zo leuk dat ie nog kan rennen en ook nog steeds zijn eigenwijze newfie kararter heeft ( nu komen? Bekijk het maar) geeft wel aan dat ie zich nog prima voelt nl. :D
Door Mowgli
hannabelgje schreef:Beide in eerste instantie tijdelijk via UZB. Maar voor beide banen is in de toekomst vast mogelijk een optie. Eentje fulltime en eentje voor 24 uur met fulltime salaris. Met 24 uur werken voor hetzelfde salaris zie ik in de toekomst nog wel een tweede hond als mogelijkheid. Wat zou dat heerlijk zijn #durftedromen#
Ik duim voor je!

24u. werken voor een fulltime salaris zou geweldig zijn... *gaat meteen op zoek naar een baan waar ze 12u. kan werken en haar 24u. salaris krijgt :biggrin2: *
Door Hope
Net de vragenlijsten ingevuld die we gekregen hebben van het NOC*NSF voor de paralympics. Een hoop invulwerk maar zo gaaf dat we nog altijd in de race zijn!
Over drie weken de eerste selectiewedstrijd. Spannend!
Door Angelique
Kaio schreef:Ik heb net nog achter mijn 12 jarige beer aangerend :D Vloog een vogeltje vlak voor zijn neus voorbij, dus daar moeten we achteraan. Fftjes maar :biggrin2:
Zo leuk dat ie nog kan rennen en ook nog steeds zijn eigenwijze newfie kararter heeft ( nu komen? Bekijk het maar) geeft wel aan dat ie zich nog prima voelt nl. :D

Dat zijn mooie momentje ja :-*
Charlie Angel schreef:Nou zeker, ik ook!
Dat is natuurlijk wel een beetje hoe je het bekijkt. Ik krijg nu geen wereldsalaris en ik zou dan dus voor 24 uur ongeveer hetzelfde krijgen dan wat ik nu voor 40 uur krijg. Dat bedoel ik ermee. Ga ik voor de baan van 40 uur dan is daarvan het salaris ook hoger. Maar als ik redelijk rond kan komen met 24 uur werken dan is dat misschien wel een optie.
Door constance.blokzijl
hannabelgje schreef:
Dat is natuurlijk wel een beetje hoe je het bekijkt. Ik krijg nu geen wereldsalaris en ik zou dan dus voor 24 uur ongeveer hetzelfde krijgen dan wat ik nu voor 40 uur krijg. Dat bedoel ik ermee. Ga ik voor de baan van 40 uur dan is daarvan het salaris ook hoger. Maar als ik redelijk rond kan komen met 24 uur werken dan is dat misschien wel een optie.
Maar dat is toch heerlijk! Als je het kunt redden met het salaris van 24 uur moet je dat zeker doen!

Ik werk zelf tegenwoordig 27 uur, in 3 dagen. Ik wordt hier per 4 weken betaald, dat was even omschakelen, maar ik kwam van een baan van 38 uur per week, waarbij ik meestal 45 uur of meer per week werkte.
Met deze baan van 27 uur ben ik er destijds (6 jaar geleden) 200 op jaarbasis op achteruit gegaan...
En echt nog nooit spijt gehad, die 200 misten we echt niet, en inmiddels heb ik verhogingen gehad en zelfs een schaal omhoog en verdien ik zelfs ruimschoots meer....
Door hannabelgje
Ik heb een nieuwe baan!!! Ik ben aangenomen bij die van 40 uur. Morgen is mijn gesprek voor de baan van 24 uur. Is wel verdeeld over 5 dgn, maar dat vind ik niet erg. Dadelijk moet ik echt gaan kiezen

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk
Door Angelique
hannabelgje schreef:Ik heb een nieuwe baan!!! Ik ben aangenomen bij die van 40 uur. Morgen is mijn gesprek voor de baan van 24 uur. Is wel verdeeld over 5 dgn, maar dat vind ik niet erg. Dadelijk moet ik echt gaan kiezen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn ME173X met Tapatalk

Wat een luxe :biggrin2: Iig al gefeliciteerd met baan 1. Ben je toch weer even lekker onder de pannen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door