BPWR; keukenmachine

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: BPWR; keukenmachine

El_Kato
5-sterren
5-sterren

Bericht door El_Kato »

He bah Koekje ik was vastbesloten te consuminderen maar nu wil ik weer een kaas rasp voor mijn Magimix  >:(
Of rasp je met de standaard bijgeleverde raspen?
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

keetje schreef: Vraagje, ik heb een goede mixer, een goede blender, mijn boordeeg laat ik in mijn broodmachine kneden en doe het daarna in de over om te bakken. Luna's groente prutje maak ik met mijn braun keukending. Niet groot maar wel goed.
Wat zou voor mij de toegevoegde waarde van zo'n kitchenaid of magimix zijn? Of vraag ik nu iets heel dom en waag ik me op gevaarlijk terrein door dat te vragen?  :P
Je bespaart ruimte, al je apparaten kunnen de deur uit (zei zij met een ieniemieniekeuken die vol is als er een fornuis en een koelkast staan en waar je nauwelijks met zijn tweeën tegelijk in kunt staan)
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

El_Kato schreef: He bah Koekje ik was vastbesloten te consuminderen maar nu wil ik weer een kaas rasp voor mijn Magimix  >:(
Of rasp je met de standaard bijgeleverde raspen?
Gewone Goudse kaas rasp ik met de standaard raspschijven  :)
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Vandaag naar de dure kookwinkel geweest om eens uitgebreid machientjes te aaien en te bekijken. Gelukkig was er geen r**t te doen, dus was ik al vlot gezegend met een behulpzame verkoper. Dus ik zei al...ben nog dolende, dus ajuu. Maar nee, trapte die niet in. Ik doolde een beetje rond tussen de magimixen en de kitchenaids en dan krijg je natuurlijk de vraag.....aan welke kant van de keuken moet die staan...de kookkant of de bakkant...uh...doei, ik heb maar 1 kant.

Afijn, maar zoetjesaan begonnen met magimix aaien en ik moest er natuurlijk op gewezen worden dat de 3200 als beste uit de test was gekomen bla bla. En dat het de meest verkochte was. De meeste normale mensen namen die  :o (nou, dan mot ik 'm niet hoor  :biggrin2:) de 4200 was al voor grote gezinnen en de 5200 tja, die namen ze neit eens op voorraad. Volledig over de top voor thuisgebruik bla bla, Nee, de 3200 was groot genoeg. Moest wel rekening houden dat de magimix absoluut geen biscuitdeeg kon maken. Op mijn droge "o" kreeg ik natuurlijk uitgebreid utileg over hoe je biscuitdeeg maakt en waarom dat niet kon met de magimix. Waarop ik hem maar meteen gevraagd heb...hoe vaak denkt u dat ik biscuitdeeg maak  :biggrin2:

Afijn, met wat foldertjes en de standaard "ik denk er nog even over na  :biggrin2: "afgetaaid uit die ballentent.

De nuttige info was dat de rode magimixen niet meer gemaakt worden, dus als ik perse een rode wil, dan moet ik niet te lang zemelen. Dus zojuist daad bij woord gevoegd en een mooie rode magimix besteld  :biggrin2: Het is wel een premium geworden, een kale 5200xl in rood was niet meer te vinden. Ach nou ja, er moet wat zijn.

En nu wil ik een warm welkom in de Magimix familie  :gathering: en dank ik jullie voor alle info die gegeven is  :-*
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Angelique schreef: En nu wil ik een warm welkom in de Magimix familie  :gathering: en dank ik jullie voor alle info die gegeven is  :-*
Welkom in de Magimix-familie  :P Gefeliciteerd, je zult beslist geen spijt hebben van je aankoop. Heel veel Magimix-plezier  :biggrin2:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Welkom!

Wat een enorme on-reclame van die winkel!
Eigenlijk wel een mailtje naar Magimix zelf waard, dat ze het dealerschap ontnomen mag worden.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Maar kan die nou wel of geen biscuitdeeg maken? Op mijn "de meisjes zeiden dat je er alles mee kon" zei die dat jullie dan waarschijnljik niet zulke beste biscuitdeegjes maakte  :biggrin2: (sloaaaan  :biggrin2:)
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Nee, ik maak dat ook niet en ook nog nooit nodig gehad. Maar waarom zou dat niet kunnen?
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

koekje schreef: Nee, ik maak dat ook niet en ook nog nooit nodig gehad. Maar waarom zou dat niet kunnen?
Daar moest je lucht van bovenaf inslaan....en dat lukt niet hé, met zo'n ding  :biggrin2:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Maar dat lukt dan toch met geen enkel ding?
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

koekje schreef: Maar dat lukt dan toch met geen enkel ding?
Met een handmixer wel.  :biggrin2:

Maar goed, ik heb dus ook nog nooit biscuitdeeg gemaakt en dat zal waarschijnlijk ook zo blijven  :biggrin2:
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Krijgen we straks trouwens wel een foto?
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Angelique schreef: Maar kan die nou wel of geen biscuitdeeg maken? Op mijn "de meisjes zeiden dat je er alles mee kon" zei die dat jullie dan waarschijnljik niet zulke beste biscuitdeegjes maakte  :biggrin2: (sloaaaan  :biggrin2:)
Ik maak inderdaad ook nooit biscuitdeeg. Ik ga voor de zware deegsoorten. Een groot brood met 750 gram meel redt "zijn" 3200 niet.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

koekje schreef: Krijgen we straks trouwens wel een foto?
Dat straks kon wel eens vlotter Ijn dan je denkt, krijg net mail dat die verzonden is en morgen bezorgt wordt. Zal mij benieuwen dan.
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

IK WIL OOK EEN MAGIMIX!!!!!!! :D

Plaats reactie