Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Volgens de laatste (lokale) berichten is het inderdaad zo dat de vrouw van het eigenaarsechtpaar haar man, die werd neergeschoten en zwaargewond is, te hulp is gekomen en dit vrij effectief heeft gedaan....

Hemelsbreed nog geen kilometer van ons vandaan.
:-X
hannabelgje schreef: Sollicitatiegesprek ging best goed denk ik. Leuk bedrijf ook. Nu afwachten. Begin volgende week hoor ik meer.
Vanavond weer fijn in Laura haar bossen gewandeld met Laura en de hondjes. Zoë is gevloerd nu geloof ik.
Spannend Hannah! Een goed gevoel is heel belangrijk, je hebt gedaan wat je kon en nu ligt de keuze bij hen. Ik duim voor je!

OT: nog steeds wakker  :o. Ben de werkdag best prima doorgekomen en heb net samen met meneer K Oscar uitgelaten. Nu wordt mijn bedje voorverwarmd en het duurt niet lang meer voordat ik daar eens lekker in ga bakken en braden  :biggrin2:
Pluto schreef: Volgens de laatste (lokale) berichten is het inderdaad zo dat de vrouw van het eigenaarsechtpaar haar man, die werd neergeschoten en zwaargewond is, te hulp is gekomen en dit vrij effectief heeft gedaan....

Hemelsbreed nog geen kilometer van ons vandaan.
:-X
Crimineel deurp... En ze schijnen nog uit de buurt gekomen te zijn ook... Maar dat stond in De Televaag, dus dat hoeft niet waar te zijn...
hannabelgje schreef: Sollicitatiegesprek ging best goed denk ik. Leuk bedrijf ook. Nu afwachten. Begin volgende week hoor ik meer.
Vanavond weer fijn in Laura haar bossen gewandeld met Laura en de hondjes. Zoë is gevloerd nu geloof ik.
heb de kriebels gekregen van je teken praatje ....brrrr
Gisteren een ontzettend leuke reünie gehad van mijn middelbare school! Iedereen was een stuk ouder geworden  :biggrin2:
Met de kleine dametjes bij mijn ouders geslapen vannacht, en zometeen bij mijn lieve omaatje op visite.
#heerlijkweekend  :)
Laura2004 schreef: @ Kaela: goed gedaan weer! O0
Thanks!

Vandaag eindelijk weer een dikke vette ja, na een week lang een duidelijke nee op 1 vraag. Dus ook vandaag weer reuze blij!

Straks een leuke fotoshoot, nu even lunchen en dan gaan we zo op pad. Enige grapje is dat mijn kofferbak niet meer open wil, dus alles moet via de zijdeuren  ::). Als dat het enige technische probleem is vandaag, dan vind ik het prima  :P
Had Noppie tuigje omgedaan maar dat is geen succes. Meneer raakt daarvan compleet in paniek en vliegt rollend en springend door de woonkamer/keuken om het tuigje af te krijgen. Het hem maar zo snel mogelijk uitgedaan. Daarna even met halsbandje naar buiten maar ook daar raakte ie op gegeven moment van in paniek toen de lijn op het einde was en hij niet verder kon. Dus weer naar binnen en nu ligt ie te schreeuwen bij achterdeur dat ie er uit wil. Maar hij kan niet zonder riem naar buiten  :(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door