Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pluto schreef: Dachten we ff in een rustig dorpje te zijn gaan wonen......
http://www.omroepbrabant.nl/?news/20878 ... eurne.aspx
hannabelgje schreef: Sollicitatiegesprek ging best goed denk ik. Leuk bedrijf ook. Nu afwachten. Begin volgende week hoor ik meer.Spannend Hannah! Een goed gevoel is heel belangrijk, je hebt gedaan wat je kon en nu ligt de keuze bij hen. Ik duim voor je!
Vanavond weer fijn in Laura haar bossen gewandeld met Laura en de hondjes. Zoë is gevloerd nu geloof ik.
Pluto schreef: Volgens de laatste (lokale) berichten is het inderdaad zo dat de vrouw van het eigenaarsechtpaar haar man, die werd neergeschoten en zwaargewond is, te hulp is gekomen en dit vrij effectief heeft gedaan....Crimineel deurp... En ze schijnen nog uit de buurt gekomen te zijn ook... Maar dat stond in De Televaag, dus dat hoeft niet waar te zijn...
Hemelsbreed nog geen kilometer van ons vandaan.
![]()
hannabelgje schreef: Sollicitatiegesprek ging best goed denk ik. Leuk bedrijf ook. Nu afwachten. Begin volgende week hoor ik meer.heb de kriebels gekregen van je teken praatje ....brrrr
Vanavond weer fijn in Laura haar bossen gewandeld met Laura en de hondjes. Zoë is gevloerd nu geloof ik.
Laura2004 schreef: @ Kaela: goed gedaan weer!Thanks!![]()