Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

hannabelgje schreef: Inmiddels is de superjuiceme app er ook voor android. Ik ga em wel kopen denk ik.
Zijn er mensen die mee willen doen met de challenge?
ik denk dat ik wel weer mee ga doen.
of ik het vol hou weet ik nog niet maar ik wil het wel gaan proberen.
hihi ik ben ook alleen benieuwd naar de receptjes.
Lang alleen maar sappen komt voor mij om verschillende redenen niet in aanmerking, nieuwe lekker sapjesrecepten wel natuurlijk  :D
Antonia schreef: Dit bericht ontving ik via Facebook.

SUPER JUICE ME! - THE 28 DAY JUICE PLAN

Many people have been asking if there is a Super Juice Me! Juice Plan and the answer is yes.
However, before you start jumping on 28 days of nothing but freshly extracted juices and smoothies, not everyone needs to be 'Super Juiced'
The vast majority of people simply need a 5, 7 or 14 day 'juice cleanse' and then follow a healthy eating program after that. But there is no question some people do indeed need the full 'Super Juice Me!'  experience. I am currently writing the book, but there is a SUPER JUICE ME! app. I worked incredibly hard on the app and program to make sure it was 100% right. There are over 6 hours worth of videos on the app. This includes all the recipe videos, coaching videos (very important when doing 28 days!) and clearly how to prepare and what to do next videos. I also devised the program so that if a person felt they couldn't do a full 28 days, they could just do just half as the Super Juice Me plan is effectively a 14 day program that is repeated on week 3 and week 4. What many people are already doing is the 'half' plan and having a 14 day 'Super Juice Me!' experience, rather than the full 28 days. The results of which are quite incredible and this is all most people need. The shopping list on the app is a week by week, so if you choose half, it works beautifully too. The Super Juice Me! app is the most comprehensive app and program I have ever put together and it has been devised so that all nutritional needs are met. Always consult a doctor before starting the full Super Juice Me! program, I have to say that as is the world we live in, however free free to eat and drink rubbish for a month and no need to consult your doctor before you do that…just saying!

http://www.juicemaster.com/apps
:P :biggrin2: Best wel een waarheid als een koe
hannabelgje schreef: Nou ik heb de app gekocht.  Ik wil 26 mei beginnen. (25 mei vier ik mijn verjaardag)
Dus wie er mee wil doen, meld je aan. Ik ga het programma nog uittypen voor de mensen die mee willen doen.
Mag ik met je meedoen? En wil je het programma voor me uittypen?
Door Bowdi
Wij gaan morgen beginnen aan het 28 dagen programma.
Hoe lang we het volhouden geen idee. We kijken gewoon van dag tot dag hoe we ons voelen.
Zo eerst maar eens boodschappen doen.

Hanna, zal ik je helpen met het uittypen van het programma? Dat we ieder een week doen ofzo? Zeg het maar.  :)
Door Bowdi
hannabelgje schreef: Ow dat zou wel heel erg fijn zijn. :D
Ik ga in principe voor de 28 dagen, maar ik wil niet kruipend.  Dus als het echt niet gaat dan gaat het niet. Daarna ga ik wapf doen zo veel mogelijk.
Zeg maar aan welke week ik kan beginnen.  :)
hannabelgje schreef: Ow dat zou wel heel erg fijn zijn. :D
Ik ga in principe voor de 28 dagen, maar ik wil niet kruipend.  Dus als het echt niet gaat dan gaat het niet. Daarna ga ik wapf doen zo veel mogelijk.
wapf?
Ik wil op een andere manier gaan meedoen, mijn plan is om het aantal sapdagen in de week langzaam op te bouwen, ik weet nu dat ik echt even geen doorzettingsvermogen heb om langer dan 1 dag vol te houden, zucht... maar toen kwam ineens het plan in me op om eerst 1 dag te doen in een week, dan 2, 3, ... totdat ik denk, ok leuk zo, of aan de 7 dagen zit, lol.

Zijn er veel nieuwe recepten in de app? Is hij de moeite waard om te kopen?

vanmorgen eindelijk weer eens een bloodbuilder gemaakt, jippie! op naar het volgende sapje... maar stiekem nu niet alleen avocado's kopen zo bij de jumbo maar ook iets met chocola ;)
Door Bowdi
hannabelgje schreef: Doe jij 1 en 3 dan doe ik 2 en 4
Wapf is weston price. Die sluiten niks uit, nou ja bijna niks en ik denk dat dat goed te doen is.
Prima!

Dag 1 zit erop. En die was zwaar. Heb zo goed als de hele dag hoofdpijn gehad. Nu gaat het weer wat beter gelukkig.

Weston Price ken ik niet. Eens even googlen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door