Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door berenboot
hoi allemaal

onze appelboom heeft flink zijn best gedaan dit jaar.  :biggrin2: Nu hebben we er zelf al heerlijke dingen van gemaakt: appelmoes, appelcompote, appeltaart, appelstroop, hete bliksem, appechutney enz-enz...
En ook de dieren smullen dagelijks van de appeltjes.
Maar dan nog hebben we er wel erg veel  :D

Is er iemand die ik er blij mee kan maken? Het zijn natuurlijk valappeltjes met her en der een blauwe plek maar deze voldoen prima voor het bovenstaande. De appeltjes zijn 100% biologisch. We gebruiken geen kunstmest of bestrijdingsmiddelen. Het is een oud ras (iemand heeft het me ooit eens verteld maar ik ben het ras vergeten..)
Het lijkt me erg leuk om het te ruilen tegen iets anders lekkers / leuks? Bijvoorbeeld stoofpeertjes of snacks voor de woefs of iets waar iemand anders dan weer teveel van heeft.  :)

Ieder creatief idee hierin is welkom :)

Ik woon zelf in harfsen.
Laatst gewijzigd door berenboot op ma 14 okt 2013, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Fenixjuh
Bertine schreef: Waar woon je? Ik kan best een paar kilootjes missen van wat ik bestel.
In Zevenaar, ik heb het meest interesse in spier/vleesbot of hart/long om te drogen. Organen/pens heb ik nog genoeg liggen en daar kan ik ook makkelijk aankomen.
Door robbiekomvoor
nien-newfies schreef: hoi allemaal

onze appelboom heeft flink zijn best gedaan dit jaar. :biggrin2: Nu hebben we er zelf al heerlijke dingen van gemaakt: appelmoes, appelcompote, appeltaart, appelstroop, hete bliksem, appechutney enz-enz...
En ook de dieren smullen dagelijks van de appeltjes.
Maar dan nog hebben we er wel erg veel :D

Is er iemand die ik er blij mee kan maken? Het zijn natuurlijk valappeltjes met her en der een blauwe plek maar deze voldoen prima voor het bovenstaande. Het lijkt me erg leuk om het te ruilen tegen iets anders lekkers / leuks? Bijvoorbeeld stoofpeertjes of snacks voor de woefs of iets waar iemand anders dan weer teveel van heeft. :)

Ieder creatief idee hierin is welkom :)

Ik woon zelf in harfsen.
Ik heb wel interesse in wat appels.
Ga even kijken of er een mogelijkheid is om het hier te krijgen :).
Door Xerox
Genji Miles schreef: Dat vlees van Jope is wel interessant, zal het eens opgooien in mijn privébarfgroepje op Facebook (dat zal dan wel Arnhem zijn ja )
:)
Super!

Nienke, wat leuk van die appels! Helaas niks te ruilen hier, maar er is vast iemand die je er blij mee kunt maken.
Door signmodel
Xerox schreef: Misschien handig om ook hier neer te zetten: van het vlees van Jope is er ook een verzamelpunt in Druten (bij Nijmegen): http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 809.0.html.

Is er naast Aalten en Druten nog behoefte aan een verzamelpunt in Arnhem? Ik heb er niet de meest geschikte tuin voor, maar 100 kg moet wel lukken. Interesse?
graag. of dat er vanaf 1 van de 2 plaatsen iemand richting arnhem rijdt.
Door Xerox
Er lijkt meer dan voldoende interesse te zijn vanuit Arnhem, maar wel voor eind november/begin december. Ik wil de foto's en misschien de eerste levering afwachten. Dan is het nog vroeg genoeg om een topic te openen, maar ga er maar vanuit dat er in Arnhem een (eenmalig) verzamelpunt komt!
Door Genji Miles
Geweldig :) ik heb een heel aantal enthousiastelingen voor boekmaag, pens, slokdarm, geelhaar en runderhart, dus dat wordt vast weer een mooi aantal kg's vanuit mijn meebestellers :)
Door Genji Miles
Wie van jullie heeft laatst ook vlees gekregen via Jagende_Jurgen en heeft toevallig de gewichten nagewogen, nu ik zo een paar keer heb gewogen zit zo'n beetje 80% ver onder de kilo per zakje en het spiervlees miste zelfs een halve kg op de 5 kg.  Heb er in het betreffende topic al een reactie over achtergelaten, maar die is verwijderd en ik heb er niks meer over gehoord...  :-X
Door Brigitte
Genji Miles schreef: Wie van jullie heeft laatst ook vlees gekregen via Jagende_Jurgen en heeft toevallig de gewichten nagewogen, nu ik zo een paar keer heb gewogen zit zo'n beetje 80% ver onder de kilo per zakje en het spiervlees miste zelfs een halve kg op de 5 kg. Heb er in het betreffende topic al een reactie over achtergelaten, maar die is verwijderd en ik heb er niks meer over gehoord... :-X
Deze ervaring heb ik ook met hem, bij 10 kg hart 2 kg tekort, gemeld, en een pb gestuurd, berichtje was verwijderd, en op de pb nooit antwoord gekregen. Bij een latere levering van gemalen gans, die vreselijk stonk, en ook honden die normaal graag gans lusten, wilden het niet eten, ik heb besloten nooit meer iets bij hem te bestellen. Er kan altijd iets misgaan bij een levering, maar om het dan te negeren is niet 'netjes', zeg maar.
Door monster
Mijn kilo's zijn ook aan de krappe kant, maar er waren er ook een paar te groot.
Over het algemeen is het te weinig denk ik, want ik had nog veel ruimte in de vriezer over, terwijl ik op plaatsgebrek had gerekend.
Door Genji Miles
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook een beetje buikpijn van krijg dat mijn berichtje niet serieus genomen wordt blijkbaar en zonder pardon het hele topic weg wordt gehaald, het is ook mijn laatste bestelling geweest bij hem, niet omdat het vlees niet goed is, maar wel omdat ik voor 5 andere mensen bij hem besteld heb en die dus allemaal dezelfde klacht hebben, Stel dat je in 20 kilo steeds 50 gram mist, dan is het dus wel een kilo dat je teveel betaald hebt...dat vind ik eigenlijk niet kunnen. Heb er al zakjes tussen gehad van 875 gram... dat is niet ''bijna'' een kilo. Wel ''fijn'' om te lezen dat ik niet de enige ben met deze problemen.

Edit: overigens ben ik niet het type dat alles op de kilo afweegt, maar omdat ik dus klachten kreeg van de anderen (die precies een kilo per keer voeren bijvoorbeeld) ben ik het na gaan wegen.
Laatst gewijzigd door Genji Miles op ma 21 okt 2013, 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Xerox
Hmmm erg jammer om dit te lezen  :-\ Het was mij niet eerder opgevallen met leveringen van hem, maar deze week gaat er wel wat op de weegschaal.

@ Genji Miles, heb je al geprobeerd hem een pb te sturen?
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door