Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
Ik woon tegenover een zorginstelling voor meervoudig gehandicapten, die hebben zoiets als de Jostiband en die staan nu een optreden te geven...heb wel wat medelijden met ze maar het gefluit op de achtergrond is wel gezellig  :biggrin2:
Geloof dat het iets van opendag is ofzo, zie heel veel bezwete familieleden langstrekken
Door Martine-Tom
koekje schreef: Het wordt al minder warm. Nu nog maar 33,9!
Dan is het hier net de noordpool met slechts 30 graden binnen  :biggrin2:
Door koekje
Martine-Tom schreef: Dan is het hier net de noordpool met slechts 30 graden binnen  :biggrin2:
Ja, jij woont in zeeland. Daar is het altijd koud.
Door Kaela
Ik heb siesta gehouden! Heeeeeeeeeeerlijk. De katten hebben voor pampus liggen verheven tot kunst. Oscar wil uit...
Door petramarcel
Hier is het binnen nu net 29 graden, buiten was het 43 graden maar nu is het een beetje bewolkt en er staat wat wind en de achtertuin heeft al bijna meer schaduw dan alleen het vierkant onder de parasol.
Oude tut ligt bij de ventilator en doet het eigenlijk prima (bijna 13 en ze loopt op 3 poten) vanmorgen mocht ze wel bij de grote compost mesthoop blijven staan (normaal moet ze er voorbij lopen maar vandaag was het wel ver genoeg)

Ik was niet zo vroeg als gehoopt en liep pas om 10 uur met ze maar de andere wilde zelfs nog even spelen, heb ze maar genegeerd ik had zelf meer last van de warmte.
Vanmorgen konden we wel heerlijk zitten in de voortuin, lekker schaduw en wind en omdat het de eerste vakantie dag was hadden we verse broodjes gehaald aan de overkant, toch wel een beetje genieten.

Maar van mij is rond de 20 graden warm zat  8)
Door zurca
Ik vind dit weer ook niets... het mag echt wel wat minder en dan vooral ook de temperatuur in huis. In de nacht is het nauwelijks afkoeld :-\
Maargoed, ik had mezelf getrakteerd op een lang weekend vrij, vanaf donderdag en had vanalles in gedachten om buiten te rommelen. Toen ik de weersvoorspelling hoorde raakte ik al in een dip. Waarom nu weet ik niet maar heb besloten om eens niet te gaan zitten dippen maar gewoon te gaan doen wat ik zou gaan doen, eventueel wat aangepast aan het weer. Ik zit nu ff uit te puffen met een flesje water want ik ben lekker in de tuin bezig. Ja ik heb het warm en ja ik zweet me rot (heb ik zo'n hekel aan zweten..voel ik me zo vies :-[ ) maar het voelt eigenlijk vooral goed dat ik het weer nu eens niet mijn humeur heb laten bepalen 8)

Ga zo weer verder...moeten nog wat plantjes in pot.

En vriendje mag vanavond "koken" :P Daar heb ik dan geen zin in, met deze hitte achter het fornuis ;)
Door sella
Wij hebben een grote bus temperverf gehaald. Dat gaat straks op de ramen. Kijken of dat wil schelen in opwarmen.
Door zurca
sella schreef: Wij hebben een grote bus temperverf gehaald. Dat gaat straks op de ramen. Kijken of dat wil schelen in opwarmen.
Wat is dat? Ff googlen.... Wie weet is dat ook iets voor hier!
We hebben boven 1 raam waar niet voor hangt....

mmm.. google zegt er niets over. Heet het echt zo Sella?
Door tessa
Hier is het nog snikheet.  Ik geloof dat Aafke heeft besloten om vandaag te gaan bevallen maar  helemaal zeker ben ik er niet van want ze hijgen hier allemaal de hele dag door.
Door smulpaap
Even in slaap gevallen op de bank , Smurf later bij me op de bank en  op een gegeven moment met haar voorpoten op mijn blaasstreek , en toen moest ik benen maken naar de plee  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door