Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#994819
omdat nu alle 3 de jongens aan de diarree zijn (spugen is over!) en ik vorige week ze de practic druppels heb gegeven, zou dat er mee te maken kunnen hebben?
dat ze door die druppels aan de spuit zijn?
ellen
Door Femke
#994848
Hoe lang zat ertussen? Ik zou met zoiets toch binnen 48 uur reactie verwachten. Kan toeval zijn, maar het kan ook zijn dat hun weerstand even druk was met iets anders (gifstoffen afvoeren?) dat er een virus tussendoor gewaaid is.

Heb je eerder pract tic gegeven en reactie gehad? Het kan sowieso geen kwaad om het in je achterhoofd te houden voor de volgende keer.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#994859
heb vorige week een donderdag de druppels gegeven.
Mijn ega zegt net dat ze vorig jaar ook een reactie op de druppels hebben gehad, heb geen idee-kan het me niet herinneren.
Door Femke
#995018
tja dan kan je twee dingen doen, of opschrijven en kijken wat er volgend jaar gebeurt, of overstappen op een ander merkje. Wat ik links en rechts zo lees is permethrin wel het beste middel tegen teken dus het zal een lastige afweging worden  :-\ :-\ :-\
Gebruikersavatar
Door Angelique
#995088
Eerlijk? ik geloof er niks van. Geef mij maar gewoon een virusje, lijkt me een veel plausibeler verklaring.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#995216
Angelique schreef: Eerlijk? ik geloof er niks van. Geef mij maar gewoon een virusje, lijkt me een veel plausibeler verklaring.
ja, ik weet het ook niet en dan ga je denken he.............
zimba heeft gelukkig nergens geen last meer van, nu de andere 2 nog...
ellen
Door ~Joke~
#995227
Een reactie op druppels in de nek kan heel goed pas een week later komen. Het duurt even voordat het gif zich over de huid heeft verspreid en in de bloedbaan terecht is gekomen. Ik had een paar weken geleden nog een mailtje van een eigenaar van een Border Terrier. Haar hond kreeg een week na frontline druppels in de nek een forse toename van epileptiforme krampaanvallen.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#995259
Het kan wel, maar als ze alledrie tegelijk ziek zijn, zou ik voor een virus gaan. Het heerst wel een beetje. Maar ik zou het wel in je achterhoofd houden bij een volgende keer.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door